Po raz kolejny będziemy mieli zaszczyt obcować z prawdziwą sztuką! Przygotujcie się na nieprawdopodobne emocje i zapewne takie też efekty specjalne ;)))
Już w ten piątek!!! <fanfary>
5476,popcorn ?tu trzeba dobrej kolacji, świec i pięknej dziewczyny koło siebie, bo tylko raz w tygodniu zdąża się tak piękne widowisko jakie daje nam TVP1.
A już we wtorek:
http://www.filmweb.pl/film/Krwio%C5%BCercze+szcz%C4%99ki-2005-246401
To jeszcze nic! :DDD
TV4 robi konkurencję TVP! Zobaczcie sami!
http://www.filmweb.pl/film/Krokodyl+zab%C3%B3jca-2000-199320
Skandal!!!
Jakby na to nie patrzeć to pewne jest, że tacy jak my zwiększają tylko oglądalność tych gniotów na TVP, a co za tym idzie oni (czyt. idioci) tam w TV myślą że naprawdę te filmy maja takie duże wzięcie więc puszczają ich jeszcze więcej xD Więc jakby nie było- jesteśmy markomdm tak jakby nieświadomymi agentami i specami od reklamy telewizji publicznej xD Nie bierz sobie tego do siebie :D
Wiesz, te moje wszystkie tematy są tak naprawdę prześmiewcze - kpię i nabijam się z tego chłamu, którzy oni nam na siłę wpychają :))) Jestem fanem horrorów, na swój pokręcony sposób lubię również produkcje "2/10", ale to co wyczynia teraz ta "telewizja" to naprawdę jest żenada... Wątpię jednak, czy uda nam się to zmienić, tak więc zamiast płaczu pozostaje tylko śmiech :))
Aha i mów mi Marko :D
Dobra Marko :D Wiem że te tematy są prześmiewcze- nie jestem przecież idiotą (tak jak tamci z TVP :P) a oglądam te filmy po to żeby się pośmiać- no bo raczej nie dla głębszych przeżyć i refleksji xD
Nie uważam Cię za idiotę, niepotrzebnie napisałem zwrot "tak naprawdę", sorry ;) BTW, dzisiaj jako rodzynek można potraktować występ w tym filmie Madsena...
Skoro jest Madsen, to jest również pewność, że będziemy obcowali z Wielkim Kinem :D
Raczej tak świetny, jak w UKM ;)
Jakby na to nie patrzeć, takie filmy również są niezwykle potrzebne. Jestem praktycznie świeżo po obejrzeniu niezwykłego dramatu wojennego "Idź I Patrz" (polecam!) i dzięki "W Paszczy Krokodyla" będę mógł odreagować przeżycia związane z owym filmem... Bez takich odmóżdżaczy byłoby ciężko! :)
Widziałem twoją ocenę tego "Idź I Patrz" i również wysokie oceny np na imdb, więc niebawem pewnie obejrzę :) Szczególnie dlatego że nawet lubię filmy od ruskich itp. xD
Co do odmóżdżaczy to dla mnie bezkonkurencyjnym numerem 1 jest "Martwica Mózgu" ale to "niestety" kino nie tej samej klasy co "W paszczy krokodyla" xD
Przepięknie ! Normalnie mnie rozpieszczają tymi "arcydziełami" haha Ostatnio namówiłem żonę (nie gustuje w tego typu filmach) do obejrzenia Zabójczych Mrówek - spadliśmy co najmniej kilka razy z kanapy! I żonie się spodobał!
A, chętnie obejrzę to na TV4. ;D
Co do tych "hitów", to powiem wam szczerze, że wolę już oglądać takie coś niż "megahity" sprzed 30 lat.
Trochę akcji, trochę śmiechu, trochę nudów, trochę romansów, trochę krokodyli, no i Madsen - mocne 3/10 ;)))
Dałem 3/10, bo jednak był to lepszy film, niż takie Żmije, czy też Mrówki w samolocie :))
Od "Mrówek w samolocie" na pewno lepszy a od "krwiożerczych mrówek" to już w ogóle xD
Za co my płacimy ten abonament? Żeby puszczali takie gnioty typu "mordercze mrówki" "lrwiożercze małpy"? Pytam się za co? LOL