PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=399328}
7,6 299 745
ocen
7,6 10 1 299745
8,6 40
ocen krytyków
WALL·E
powrót do forum filmu WALL·E

OSKARY

ocenił(a) film na 9

Oskar za film animowany był pewien. Na muzyke, piosenke i scenariusz nie liczyłem. Ale niech mi ktoś powie, w którym miejscu TDK i Slumdog mają lepszy DŹWIĘK!!!?!?!? Tego nie potrafie zrozumieć! Wall-e powinien wygrać w tych kategoriach! Filmu animowanego o takich dobrych dźwiękach nigdy do tej pory chyba nie wyprodukowano! Dla mnie to Wall-e jest zwycięzcą!

ocenił(a) film na 10
moooras

Wiadomo, o gustach się nie dyskutuje, ale dla mnie piosenka Gabriela jest genialna i powinna wygrać. Nic nie ujmuję Jai ho, ale Down to earth jest po prostu genialne. Genialne w swej prostocie:) Co do dźwięku, nie znam się, ale jako fanka WALL.E bylabym za Oscarem:)

moiikla

http://www.youtube.com/watch?v=rNQCVUku4Rw&feature=related
relacje z tego wydarzenia ( o dziwo nie ma animek wmieszanych w tłum ale sekwencja z Wallem i Oskarem boska !!!! )Bardzo się ciesze że to właśnie Walliemu przypadła statuetka powiem konkurencja była daleko w tyle nie to rok 2007 gdzie Happy Feet odebrały Carsom główna nagrodę jednak Pixar ciągle niepokonany!!! Czekamy teraz na UP!!!!!

moooras

no i jeszcze ten kawałek ...mroczny , przenikliwy...daje do myslenia i jednoczesnie podkreśla że WALL-E to nie jest durna bajka dla dzieci ale jest w tym ukryte przesłanie , kolejna ponura wizja przyszłości ... http://www.youtube.com/watch?v=ZsBZok-leWc

moooras

Kto by kiedyś pomyślał że firma produkująca filmy animowane zrobi taką furorę. WALL-e'mu naprawdę należał się OSCAR za dźwięk, scenariusz i piosenkę.

ocenił(a) film na 9
dann86

Lepiej od firmy chyba pasuje nazwa "studio"

użytkownik usunięty
moooras

mi się muzyka strasznie podobała. Slumdog dostał za piosenkę ;/ w ogóle Slumdog to słaby film jak na tyle Oskarów ile dostał

Pobierz aplikację Filmwebu!