PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=197}

Wielkie nadzieje

Great Expectations
7,3 45 215
ocen
7,3 10 1 45215
5,9 9
ocen krytyków
Wielkie nadzieje
powrót do forum filmu Wielkie nadzieje

Bardzo dobry film, jednak było kilka wad, malutkich, które nie zmieniły mojej oceny filmu, np.
- co to za scena z samolocikiem jak Finn się bawi w metrze? ;/
- Mogli już odpuścić scenę z zapomnieniem oddania kamizelki.
- Fryzura Finna z lat młodości (gdy już zaczął grać tam Ethan Hawke) była okropna, to miało go odmłodzić? ;/
- dziwnie się zachował w metrze gdy pewien osobnik dźgnął jego przyjaciela (ps. to chyba był ten sam koleś z trójki tej bandy, więc jak się znalazł w pędzącym metrze? )
- Nie znam się na sztuce, ale te obrazy były naprawdę brzydkie, ciała namalowane ładne, ale twarz ;/ Ja chyba bym lepiej to narysował.

Ale były też momenty piękne, takie jak:
- gdy Finn daje swoją rękę Norze
- jednymi z moich ulubionych momentów są momenty, gdy Estella:
# wyrzuca portret jak Finn namalował
# wychodząc rozwiewa swoje włosy
- pocałunki przy fontannach
- "Co to jest?" --- "Pani cycek"
- gdy Finn przestraszył się bogatej kobiety gdy tańczyła :)

Pewnie zapomniałem o czymś, ale i tak moja ocena się nie zmienia 10/10. Równie pięknego melodramatu nie widziałem.

ocenił(a) film na 7
butryk_2

Zgadzam się z przedmówcą..moim zdaniem film(melodramat) jest rewelacyjny:D
A piosenkę "Kissing In The Rain" słuchałem wiele razy po oglądnięciu filmu i do teraz mam ją w uszach:D

Lester_6

Tą piosenkę przez tydzień słuchałem ponad 100 razy i jeszcze mi sie nie znudziła.

ocenił(a) film na 10
butryk_2

nie zgadzam się co do twojej opinii o obrazach, ta asymetria, nierówności, to że nie odzwierciedlą do końca rzeczywistości stanowi właśnie ich piękno i oryginalność. dla mnie są śliczne :)

gabi1810

Dlatego z tego powodu nie podobało mi się :) Wolę takie dzieła jak Mona Lisa, to jest piękny obraz, a tamte to i ja bym tak namalował :)

ocenił(a) film na 9
butryk_2