1 MATT DILLON
2 PATRICK SWAYZE
3 TOM CRUISE
4 EMILIO ESTEVEZ
5 ROB LOWE
6 C. THOMAS HOWELL
7 RALPH MACCHIO
Jak dla mnie najlepszy jest Estevez,
szczególnie, gdy śmieje się z Soców i mówi:
"Spójrz na ich spodnie...spodziewają się powodzi"
SWAYZE też ma scenę, gdy pionowo odbija się od płotu
a CRUISE robi fajną przewrotkę z samochodu, gdy wychodzą z domu na bójkę
No cóż...może trochę to odbiega od tematu założonego tutaj, ale koszulka, jaką miał Estevez w filmie, można kupić w realu.
a jak dla mnie nie ma sie czym podniecać. Gra aktorów cieniutka, dialogi drętwe.
najbardziej spodobał mi się C. Thomas Howell, ale to Esteves jest prawdziwym gangstą :D
Najlepiej smarował się Patrick Swayze. Ale największymi wariatami byli Tom Cruise i Emilio Estevez
Podobne filmy:
"BUNTOWNIK BEZ POWODU" z Jamesem Deanem ,
"BUNTOWNIK Z WYBORU" z Mattem Damonem ,
"CO DALEJ" Petera Yatesa z Dennisem Quiadem ,
"DINER" z Mickey Rourkiem, Kevinem Baconem, Ellen Barkin, Stevem Gutenbergiem, Danielem Sternem,
"OGNIE ŚW ELMA" Joela Schumachera z Emilio Estevezem, Demi Moore, Ally Sheedy i Robem Lowe,
"WYRZUTKI" Francisa Forda Coppoli z C. Thomasem Howellem, Tomem Cruisem, Emilio Estevezem, Patrickiem Swayze, Mattem Dillonem, Diane Lane i Robem Lowe ,
"RUMBLE FISH" Francisa Forda Coppoli z Mickey Rourkiem, Mattem Dillonem, Diane Lane i Nicolasem Cage'em ,
"RYZYKOWNY INTERES" z Tomem Cruisem i Rebeką DeMornay,
"STAŃ PRZY MNIE" z Riverem Phoenixem,
"STRACONE LATA" Sidneya Lumeta z Riverem Phoenixem ,
"FLASHDANCE" z Jennifer Beals ,
"FOOTLOOSE" z Kevinem Baconem ,
"NA ROZDROŻU" z Ralphem Macchio ,
"RÓB, CO NALEŻY" Spike'a Lee ,
"CO GRYZIE GILBERTA GRAPE'A" z Johnny Depperm, Juliette Lewis i Leonardo DiCaprio ,
"DZIECIAKI" Larry Clarka ,
"Clueless" z Alicią Silverstone ,
"Slumsy Beverly Hills" Tamary Jenkins,
"Happiness" Todda Solondza ,
"Wybory" z Reese Whiterspoon i Matthew Broderickiem ,
"WSZYSCY TWOI ŚWIĘCI" z Szają Labefem, Czajnikiem Tatumem, Melonie Diaz, Rosario Dawson, Robertem Downeyem Jr. i Erikiem Robertsem ,
"Spring Breakers" z Seleną Gomez i Vanessą Hudgens ,
"STRAIGHT OUTTA COMPTON" F. Gary Graya ,
"DOPE" Ricka Famuyiwy ,
...
Masz ponad 5 tys. ocenionych na filmwebie filmów... SROGO :) Z chęcią bym zobaczył, co masz tam najwyżej po oceniane, bo mnie brakuje już filmów do obejrzenia.
Brakuje ci filmów do obejrzenia?!
ze świata:
"NOCE CABIRII" Federico Felliniego,
"TAM GDZIE ROSNĄ POZIOMKI" Ingmara Bergmana,
"SIEDMIU SAMURAJÓW" Akiry Kurosawy,
"WIELKA WŁÓCZĘGA" Gerarda Oury,
"MATKA I CÓRKA" Vittorio De Siki,
"BLASZANY BĘBENEK" Volkera Schlondorfa,
"MISJA" Rolanda Joffe,
"NIEBEZPIECZNE ZWIĄZKI" Stephena Frearsa,
"JEDZ I PIJ MĘŻCZYZNO I KOBIETO" Anga Lee,
"CO WIESZ O ELLY" Ashgara Farhadiego
z USA:
"12 GNIEWNYCH LUDZI" Sidneya Lumeta,
"PIĘKNY I ZŁY" Vincenta Minelli,
"BULWAR ZACHODZĄCEGO SŁOŃCA" Billy Wildera,
"WSZYSTKO O EWIE" Josepha Mankiewicza ,
"M jak MORDERSTWO" Alfreda Hitchcocka,
"WYROK W NORYMBERZE" Stanleya Kramera ,
"OTO JEST GŁOWA ZDRAJCY" Freda Zinnemanna,
"ABSOLWENT" Mike'a Nicholsa ,
"LOT NAD KUKUŁCZYM GNIAZDEM" Milosza Formana
"CZYŻ NIE DOBIJA SIĘ KONI" Sydneya Pollacka,
"CZERWONI" Warrena Beatty,
z Polski:
"KANAŁ" Wajdy,
"DO WIDZENIA, DO JUTRA" Janusza Morgensterna,
"ÓSMY DZIEŃ TYGODNIA" Aleksandra Forda,
"POCIĄG" Jerzego Kawalerowicza ,
"CZŁOWIEK Z MARMURU" Andrzeja Wajdy,
"PRZEPRASZAM, CZY TU BIJĄ" Marka Piwowskiego,
"BRUNET WIECZOROWĄ PORĄ" Stanisława Barei,
"SPRAWA GORGONOWEJ" Janusza Majewskiego,
"SPOKÓJ" Krzysztofa Kieślowksiego,
"PRZESŁUCHANIE" Ryszarda Bugajskiego
"YESTERDAY/MARCOWE MIGDAŁY" Radosława Piwowarskiego...
:-)
Dzięki za listę (parę pozycji już mi się zasysa), ale jakbyś dodał mnie do znajomych, sam bym je ogarnął. Pozdrawiam. :)
Aleś wymieszał, istne filmowe potpourri, jeśli tu jest jakiś porządek, to musi być bardzo głęboko ukryty.
1 .C. THOMAS HOWELL
2. RALPH MACCHIO
3. MATT DILLON
4. PATRICK SWAYZE
5. EMILIO ESTEVEZ
6. ROB LOWE
7. TOM CRUISE
Znasz Ty się na kinie ? chyba oglądałeś inny film i jeszcze ten tekst "
a CRUISE robi fajną przewrotkę z samochodu, gdy wychodzą z domu na bójkę"
serio ?