Zabrakło dwóch najbardziej czarnych postaci w historii sceny...
Prezesa i Ministra :0
Na samą myśl me palce wywijają się na drugą stronę, oczy zalewa czarna maź a grawitacja dostaje czkwawki. Od dziś śpię z zapalonym światłem w pokoju [szloch i płacz przerażenia].
A nie przeraża cię, lemingu, afera taśmowa, próby ściągnięcia do Polski dziesiątek tysięcy islamistów na polecenie Berlina, niezdolność rządu Ewy K. do prowadzenia autonomicznej polityki zagranicznej I wyprzedaż majątku narodowego?
I jeszcze jedno: Zarabiasz miesięcznie więcej niż 6 tysięcy czy jesteś idiotą? A może złodziejem?
W treść twojej wypowiedzi się nie zagłębie bo nie mam argumentów, widać nie znam się tak jak ty. Jednak forma w jakiej to zawierasz wystarczająco prezentuje bezprecedensowy, bezdialogowy sposób konfrontacji PiSu z kimkolwiek kto im się sprzeciwia. "Jeżeli nie jesteś z nami - jesteś przeciwko nam." Średniowiecze.
Nie jestem za PiS, ale irytują mnie żarciki nastoletnich "inteligencików", którzy upajają się własną postępowością i dworują z jednej tylko opcji partyjnej, dodatkowo robiąc offtop na forum filmowym.
Nick: GIMB2004trololo
Imię i nazwisko: Twoja Stara
Opis profilu: Lech Kaczyński, Kulczyk, Jan Paweł 2, Bogusław Linda, Marjusz Trynkiewicz, wielcy katolicy tej ziemi.
Na podstawie powyższego można o tobie napisać jedno: niedojrzały prostaczek.
I jeszcze mnie, chłopaczku, od lemingów wyzywasz...
Nie jestem za PiS-em, nie jestem wierzący i nie uczestniczyłem w żadnych krucjatach różańcowych. Stosujesz prostackie zabiegi erystyczne próbując przypiąć mi metkę "pisowca" i katolickiego radykała aby w konsekwencji tego ośmieszyć i potwierdzić swoją tezę o lemingu. Żenujące toto, ale skłamałbym pisząc, że się tego po tobie nie spodziewałem.