Wiele razy ogladajac kontynuacje jakiegos super filmu zastanawialam sie jak mozna bylo spartaczyc tak fajny film.Jakie sa wedlug was najgorsze squele fajnych filmow. Wedlug mnie jest to np II i III czesc Sekty , Men in Black II , Pocahontas II
Ogolnie nie lubie kontynuacji filmu, uwazam ze dalsza czesc jest krecona tylko dla kasy i prawie zawsze jest gorsza od czesci pierwszej. Mam nadzieje ze z "Piratami z Karaibow" bedzie inaczej :-)
Dla mnie najlepszymi kontynuacjami filmowymi byl " Obcy" z Sigourney Weaver. Lecz czwarta czesc troche mnie rozczarowala szczegolnie sama koncowka. Ale podobno juz kreca piata czesc wiec zobaczymy.
Najlepsze kontynuacje: "Obcy - Decydujące starcie", "Terminator 2", "Powrót Batmana", "Władca Pierścieni: Dwie wieże", "Ojciec chrzestny 2", "Powrót do przyszłości 2", "Indiana Jones i światynia zagłady" - to chyba tyle :)
ajgorsze kontynuacje: Oprócz tych, które wymieniłem cała reszta - w oczy się rzuca zwłaszcza "Matrix Reaktywacja".
"Batman Forever" jakoś mi uchodzi, ale "Batman i Robin" to wg mnie to najgorszy z najgorszych kontynuacji.
"Matrix Reaktywacja"- rozczarowanie- jako film akcji nawet niezły, ale jako następna część "Matrixa" słaby. Do obejrzenia "Rewolucji" nawet mnie nie pali.
"Hannibal"- za "Oki doki" wypowiadane przez dr Lectera
Dla mnie najgorsze sequele to:
"Hannibal", "I still remember what you did last summer", "Dzikie rządze 2", "Taxi 2", "Halloween 3", "The ring two".
Oraz wiele wiele innych. W zasadzie to zaden sequel nie dorównuje poprzednikowi. Wyjątki można policzyć na palcach.
Pozdro
Nie uwazam, zeby I still know what jou did last sammer bylo takie slabe.Mnie sie ten film podobal Ale pytanie o stolice brazyli mnie rozbroilo( czego ucza w tej ameryce :-)
Ogólnie to nie podobała mi się zarwówno jedynka jak i dwójka. Ale to temat na inne forum. I troszkę przekreciłem tytuł filmu zamiast - remember jest know.
Pozdro.
oczywiscie ze Blair Witch Project 2! tak to prawda NIE WIDZIALEM GO:) ale takich filmow nie powinno sie kontynuowac i kropka
Niedawno ogladalam po raz kolejny pierwszą czesc "szkoly uwodzenia" i zgadzam sie z tobą w stu procentach Pablo ze niektorych filmow niw powinno sie kontynuowac.Świadzy o tym druga czesc wczesniej wspominanego przeze mnie filmu.
Ps.Cujo, kazdemu zdarza sie przekrecic jakis tytul.Nie chcialam cie poprwiac.
Pozdr.
Co do "Hannibala" to zgoda - to jest po prostu - mimo swietnej realizacji i dwóch bardzo dobrych ról dwójki genialnych aktorów (Hopkins i Moore) - zły film. "Taxi 2" natomiast to film o klasę przewyższajacy trochę głupiutką "1"-kę i zdecydowanie jest fajną, dowcipną, błyskotliwą i niezwykle pomysłowo zmontowaną komedią.
Hannibal - porażka do kwadratu
kontynuacje Matrixa (szczególnie cz.III)
ogólnie to nie przepadam za squel-ami :P
Najgorszy squel chym zawsze sa gorsze od pierwszych czesci gdzi epomysły sa swieże a realizacja jest niepewna squele sa robione dla kasy. nienajgorsz były kontynuacje zabójczej broni dobrze sie oglądało i trzymało klimat nie podobał mi sie terminator II jedynka miała klimacik lat 80' jakies te klubiki no i efekty specjalne w koncówce jak terminator w ogniu zasówał to było cos a dwujka byłą w innej konwencji niby dobrze ale mnie sie już tak nie podobało choć wszystkim się podoba :P
"Matrixy" to juz wogóle poniżej krytyki - zwłaszcza totalnie beznadziejna i wręcz kretyńska momentami "Reaktywacja".