Najpopularniejsze trzy filmy ostatniego weekendu to francuska produkcja
"Bronzés 3, Les" ($14,3 mln),
"Monachium" ($11 mln) i
"Kurczak Mały" ($10 mln).
"Bronzés 3, Les" podczas drugiego tygodnia we Francji stracił 41% frekwencji, ale mimo to utrzymał pozycję najpopularniejszego filmu. Film obejrzało 1,9 mln widzów, a do kas wpłynęło rewelacyjne $14,3 mln. Warto przypomnieć, że przed tygodniem komedia zadebiutowała z wynikiem $24,2 mln (5 dni) (3,2 mln widzów). Od premiery na koncie filmu znajduje się niesamowite $43,5 mln.
Najnowszy film
Stevena Spielberga wyświetlany w 49 krajach zarobił $11 mln.
"Monachium" zadebiutowało w Hongkongu - $205 tys., w Szwecji - $160 tys. i w Tajlandii - $150 tys. W pozostałych krajach obraz radził sobie następująco: w Japonii - $1 mln (-21%) (razem $3,6 mln), w Niemczech - $920 tys. (-40%) ($5,3 mln), we Francji - $880 tys. (-38%) ($5,8 mln), w Wielkiej Brytanii - $870 tys. (-44%) ($6,6 mln), w Hiszpanii - $775 tys. (-40%) ($4,6 mln), a we Włoszech - $675 tys. (-45%) ($4,6 mln). W sumie
"Monachium" zebrało $52 mln, więcej niż w Stanach, gdzie film uzbierał $44,3 mln.
Ostatnie miejsce na podium przypadło
"Kurczakowi Małemu", który zarobił $10 mln i razem ma $149,8 mln. Podczas minionych dni animacja zadebiutowała w Wielkiej Brytanii z dobrym wynikiem $5,3 mln.
Inne tytuły radziły sobie następująco:
"Spacer po linie" - weekend $7 mln (razem $18,3 mln),
"Agent XXL 2" - $6 mln,
"Bambi 2" - $3,6 mln,
"Duma i uprzedzenie" - $3,5 mln ($62,7 mln),
"Opowieści z Narnii" - $3 mln ($372,2 mln),
"Niania" - $3 mln ($43,3 mln),
"Jarhead" - $2,4 mln ($28,6 mln),
"Wykolejony" - $2,4 mln ($7,5 mln),
"Plan lotu" - $2,3 mln ($124 mln).