Piąta seria sitcomu
"Niania", emitowanego w TVN w sobotnie wieczory, cieszyła się mniejszą popularnością niż nadawane w tym samym czasie filmy w Jedynce, wyprzedziła jednak pod względem widowni muzyczne widowisko Polsatu i satyryczne programy Dwójki.
Średnio każdy z odcinków piątego sezonu
"Niani" obejrzało 3,33 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Udziały TVN w czasie emisji serialu wyniosły 22,31 proc. (w grupie wszystkich widzów) i 24,99 proc. (w grupie 16-49).
Dla porównania, emitowana w podobnym okresie zeszłego roku trzecia odsłona komediowego serialu, cieszyła się nieco większą popularnością. Oglądało ją bowiem średnio 3,47 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 23,6 proc. i 26,49 proc.
Jak pokazują dane telemetryczne, w paśmie nadawania
"Niani" TVN był stacją drugiego wyboru. Liderem w tym czasie była Jedynka, która emitowała wtedy m.in. "Sport", "Prognozę pogody" i filmy fabularne, co dało temu kanałowi oglądalność wynoszącą 3,57 mln osób. Za TVN znalazły się Polsat (gł. "Jak Oni śpiewają"; 3,08 mln) i Dwójka (gł. programy kabaretowe, a także mecze piłki nożnej; 2,58 mln).
Następna, szósta już seria
"Niani" emitowana będzie w TVN wiosną 2008 roku. Gościnie wystąpią w niej m.in. Barbara Krafftówna, Małgorzata Kożuchowska, Ewa Wachowicz, Borys Szyc, Rafał Królikowski, Bartek Kasprzykowski i zespół Kombi. 15 nowych odcinków sitcomu nakręconych zostało w okresie od września do listopada br.