Smoke House, firma producencka
George'a Clooneya, pozyskała prawa do fabularnej wersji dokumentu Rachel Boynton pt.
"Our Brand Is Crisis". Podobnie jak w przypadku innych projektów Smoke House, także i ten rozpatrywany jest przez
Clooneya jako kolejny tytuł w jego aktorskiej i reżyserskiej filmografii.
O tym, czy aktor ostatecznie zagra w filmie i podejmie się jego reżyserii, wiadomo będzie po ukończeniu prac nad scenariuszem, który napisze Peter Straughan. Będzie to opowieść o wyborach prezydenckich w Boliwii w 2002 roku. Jeden z kandydatów, Gonzalo Sanchez de Lozada, wynajął amerykańską firmę konsultingową, aby pomogła mu wygrać. Dzięki agresywnej kampanii, podczas której sypano obficie oszczerstwami, de Lozada zwyciężył niewielką przewagą. Wkrótce w kraju wybuchł kryzys, a de Lozada musiał zrezygnować z funkcji w atmosferze skandalu.
Film fabularny ma być czarną komedią. W produkcję zaangażowane jest studio Warner Bros.