Nowy "Tomb Raider" powstaje na Unreal Engine 5

X / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/Nowy+%22Tomb+Raider%22+powstaje+na+Unreal+Engine+5-146072
Nowy "Tomb Raider" powstaje na Unreal Engine 5
Crystal Dynamics ogłosiło dziś, że rozpoczyna prace nad nową odsłoną serii "Tomb Raider". Gra będzie powstawała na Unreal Engine 5, najnowszej wersji tworzonego przez Epic Games silnika. W oparciu o tę technologię będzie działała też nowa gra ze świata "Wiedźmina" o czym poinformował parę dni temu CD PROJEKT RED.


Chwilę po tym ogłoszeniu w sieci pojawiła się też informacja, że Jeff Ross, producent "Days Gone" dołączył do ekipy Crystal Dynamics i obejmie stanowisko Design Directora, jednak nie mamy w tej chwili potwierdzenie czy chodzi właśnie o nowe przygody Lary Croft, rozwijanie "Marvel's Avengers" czy jakiś inny projekt.

Ostatnią grą opowiadającą o przygodach Lary Croft było wydane w 2018 roku "Shadow of the Tomb Raider", jednak w przeciwieństwie do dwóch poprzednich gier nie pracowało nad nią Crystal Dynamics, a Eidos Montreal. Crystal Dynamics pracowało w tym czasie nad średnio udanym "Marvel's Avengers", a od jakiegoś czasu studio pomaga również ekipie The Initiative przy reboocie serii "Perfect Dark".