Prezes HBO i Max Casey Bloys przeprosił krytyków telewizyjnych za używanie fałszywych kont w serwisie X (Twitter) w odpowiedzi na ich krytykę produkcji HBO. Za co przeprasza krytyków szef HBO?
Dwa dni temu magazyn "Rolling Stone" opublikował artykuł na temat pozwu, który przeciw HBO oraz jej prezesowi złożył jeden z asystentów Bloysa, Sully Temori - jak twierdzi powód, został on niesprawiedliwie zwolniony. Utrzymuje również, że na prośbę Bloysa oraz wiceprezeski do spraw produkcji Kathleen McCaffrey w 2020 i 2021 roku tworzył fałszywe konta na Twitterze, by atakować krytyków, którym nie podobały się seriale "
Perry Mason" i "
Mare z Easttown". Wykorzystując fałszywą personę Kelly Shepard ("wegańską mamę z Teksasu") Temori miał również zostawiać negatywne komentarze pod opiniami użytkowników na stronie Deadline. Prawdziwość jego twierdzeń została potwierdzona za pośrednictwem metadanych.
Casey Bloys przeprasza za swoje zachowanie
Ci, którzy mnie znają, wiedzą doskonale, z jaką pasją podchodzę do naszych produkcji. I do ludzi, z którymi produkujemy nasze seriale - mówił Bloys w trakcie konferencji programowej stacji w Nowym Jorku -
Chcę, żeby były doskonałe. Chcę, żeby ludzie je kochali. Wszyscy ludzie, bez wyjątku. I dlatego liczę się z każdym zdaniem, z każdą opinią. Jeśli połączycie ten stan umysłu z rokiem 2020 i 2021, wszystko będzie jasne. Siedziałem w domu, scrollowałem Twittera może nieco zbyt intensywnie i wiem, że nie było to zbyt zdrowe. I wpadłem na naprawdę głupi pomysł, jak poradzić sobie z całą tą frustracją, dać jej upust. Jasne, sześć tweetów przez osiemnaście miesięcy nie przyniosło żadnych skutków. Ale chciałem przeprosić wszystkich ludzi, których te tweety dotknęły. Od kilku lat załatwiam takie rzeczy za pośrednictwem prywatnych wiadomości. Więc, jeśli nie zgadzam się z jakąś recenzją, to sami wiecie, że często do was piszę, a wy - w swojej klasie - wchodzicie ze mną w dyskusję. To zdrowe podejście - podsumował Bloys.