Archive

7,9
52 oceny muzyki
powrót do forum osoby Archive

Muzyka tego zespołu powala..

użytkownik usunięty

Ten zespół jest tak niesamowity.. tak bardzo potrafi dotknąć skrawków duszy po najdalsze głębie myśli.. ich teksty i lyriczność przekazu wprost wbijają się w pamięć.. polecam posłuchać: Archive - Again (Long Version) https://www.youtube.com/watch?v=EkhY4YXX6x4
Jestem pewna, że muzykę do filmu zrobili przepełnioną emocjonalnością na najwyższym poziomie :)
pozdrawiam

Nie zrobili muzyki do filmu. Nie mieli czasu. Zostały wykorzystane już gotowe utwory z różnych płyt.

użytkownik usunięty
shoplifter

dzięki wielkie za informację :) dobrze wiedzieć, ale myślę, że to i tak bez znaczenia- przynajmniej dla mnie- ponieważ już samą super wiadomością było, że w polskim filmie jest użyta jako soundtrack muzyka Archive :)
ps. udanego weekendu :)

pozdrawiam :)

a czy wiecie może co to za piosenki? bo nie słuchałam wcześniej tego zespołu, a zrobił na mnie wrażenie :)

użytkownik usunięty
pynplacek

nie wiem, aż tak dokładnie.. ale myślę, że jak chcesz posłuchać Archive to odpal sobie miłego wujaszka YT :)) i tam na pewno znajdziesz dużo a nawet więcej ich utworów :) ich króciutką biografię znajdziesz na wikipedii a poza tym również na wiki masz opisane ich albumy i utwory- natomiast ja osobiście polecam wertowanie informacji na zagranicznych portalach, tam zawsze więcej znajdziesz :) pozdrawiam

dziękuję bardzo za odpowiedź i podpowiedź, właśnie tak zrobię :)

pynplacek

polecam płyty Controlling Crowds i You All Look The Same To Me. A co do utworów - Bullets, Dangervisit, Again (long version), I find it so hard, Lines (leci w zwiastunie Sępa), You make me feel. No. Życzę miłęgo słuchania ;)

shoplifter

No i Lights z napisów końcowych :D

killfrenzy8282

a to nie wiem, bo fillmu nie widziałem, wiec nawet nie wiem jakie utwory wykorzystano - piszę te tytuły które najbardziej lubię :)

shoplifter