Ma niezasłużoną, wygórowaną ocenę. Ponadto w rankingu(tym kretyńskim filmwebowskim
rankingu) jest ponad prawdziwymi, dobrymi kompozytorami. Byłam w szoku, kiedy odkryłam,
że Jimi Hendrix jest pod nią. Hendrix to historia! Światowa! A ona? Gdyby nie mój brat, nie
wiedziałabym, że ktoś taki istnieje. Smutne.
Jak to mówią jeszcze się taki nie narodził co by każdemu dogodził. Co do cytatu, "Gdyby nie mój brat, nie
wiedziałabym, że ktoś taki istnieje"
To jest to zupełną normalnością bo u nas wszystko co japońskie jest bardzo mało popularne i większość polaków jest
"zamkniętych tylko do muzyki z ameryki" i to samo jest z filmami, co nie znaczy ze azjatyckie filmy czy muzyka są gorszę, a wręcz przeciwnie wg mnie.
Nie jestem zamknięta tylko dla muzyki z Ameryki. Słucham muzyki z Anglii, Ameryki, Polski, Francji... Właściwie jak coś jest dobre to mogę posłuchać nawet z Azji. Ale to, co sobą reprezentuje Hamasaki, w ogóle mi nie podchodzi. Od taki popik. Muzyka do kotleta. Moje gusta muzyczne trudno zadowolić. A zadowolić byle czym? To czysta abstrakcja. Wolę trudniejszą muzykę. Nie podobają mi się -teraz będę nawiązywać do Hamasaki- proste kawałki i proste teksty nie wymagające interpretacji. Lubię muzykę, nad którą trzeba pomyśleć, żeby ją zrozumieć. Hamasaki mi jej nie daje...
A z filmami jest dokładnie tak samo. Lubię filmy amerykańskie, brytyjskie, polskie, francuskie...
Rozbiłam Twój stereotyp? Przykro mi. Na pewno łatwiej jest wierzyć, że nie pasuje mi jakaś artystka, tylko dlatego, że w Polsce to, co ona i jej naród reprezentują po prostu się nie przyjmuje. Nie lubię jej nie bez powodu. Zresztą, udowodniłam Ci to powyżej.
Pozdrawiam.