Brad Pitt

William Bradley Pitt

8,7
212 113 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Brad Pitt

Nie trzeba być wykształconym kulturowo i artystycznie, żeby stwierdzić, że to przereklamowane beztalencie. Przystojny, to fakt. Ale dupa jako aktor. Nie wiem czym wy się zachwycacie. Dla mnie to ten sam poziom co Filip Bobek. Zero emocji, zero przekazu, tylko wieczny wizerunek prostackiego macho - w którym zresztą się nie sprawdza . To smutne jak wielu idiotów na świecie żyje w przekonaniu, że to wybitny aktor. Jeżeli się mylę to proszę was o jakieś argumenty. Od trzech lat studiuję reżyserię. Może to za mało na takie śmiałe opinie, ale uwierzcie mi, w środowisku żaden wykształcony i doświadczony reżyser nie podpisałby się pod talentem Pitta. Dlaczego? Po prostu nie ma wykształconej mimiki. Wyraża płytką gestykulację i wykonuje nachalne pozy - jakby na przeciw samemu sobie. Jedyne nad czym konsekwentnie pracuje od lat, to emisja głosu - co zresztą też mu nie wychodzi. Zapewniam was, że gdyby nie on, Seven i Fight Club były by moimi ulubionymi produkcjami. I to mnie w Hollywood wkurwia, że wytwórnie inwestują najlepsze role w jakieś psycho-motoryczne kłody. Niestety, o zaangażowaniu do filmu często decyduje popularność w mediach i tzw. zapotrzebowaniem odbiorcy na określony wizerunek ; czego dobitnym dowodem jest np. Pattison i Fox. Z trojga złego, wolę jednak męczyć się nad nieudolnym Pittem niż wyżej wymienionymi hybrydami.

nnniezniszczalny