był taki przystojny, kochałam go, płakałam jak zmarł. był jednym z najlepszych aktorów
których znam. ;*
Ha ha ha ha. A w domciu to wszyscy zdrowi? Twój poziom umysłowy widać po ocenach filmu. Jeżeli dla Ciebie Eragon, Tytanic oraz Mumia to arcydzieła kina to ja nie mam więcej pytań ;D Ile ty masz lat dziewczynko? 14? ;D Pewnie w nocy pod kołderką czytasz porady w Bravo girl jak wytępić wszy łonowe :D Pewnie jakby Ledger zmartwychwstał i Ciebie zobaczył to by znowu kopnął w kalendarz ;D Założę się, że masz 1.600 wzrostu, 80 kg żywej wagi oraz pryszcze na dupie wielkości piłki pingpongowej :D
Był świetnym aktorem , na pewno byłaby przed nim wielka kariera ... no ale cóż na jego miejsce wejdzie kolejny aktor
A co to Lisowczyk trochę przesadziłeś
Cześć Lisowczyk. Ja tu jestem początkujący i wyrobionego gustu filmowego jeszcze nie mam (więc nie porównasz teraz, kto ma "większy" :P), ale na litość: za jakie grzechy atakujesz i szydzisz z kogoś, kto wyżej nikogo swoją wypowiedzią nie uraża? Są postaci tragiczne które fascynują, kino to przecież magia, dlaczego wyśmiewasz, obrzucasz wyzwiskami i próbujesz poniżać kogoś kto ma od Ciebie inny gust czy jest jak sugerujesz w swojej "kulturalnej" replice wyżej młodszy? Wygląd można podziwiać, filmy przeżywać, śmierć aktorów też a miłość już od niepamiętnych czasów ma różne imiona i różne stopnie zaangażowania. Na moje oko taki ładunek szyderstwa i agresji wskazuje na Twoje własne frustracje i problemy z zaakceptowaniem u ludzi odmiennego niż Twój własny gustu. Mnie taka postawa względem drugiego człowieka razi i w żaden sposób nie bawi.