1. Terminator 1, 2. Terminator 2, 3. Titanic.
Najgorsze filmy Camerona.
1. Avatar, 2. Avatar, 3. Avatar.
Obcy 2 był rewelacyjny podobnie jak i Titanic, Otchłań i Prawdziwe kłamstwa... Avatar w sumie tez taki zły nie był.
1) T2
2) Terminator
3) Aliens
4) Titanic
5) The Abyss
6) Avatar
7) True Lies
8) T2 3-D
9) Xenogenesis
10) Piranha Part Two
Mistrzostwo:
- Terminator 2: Dzień sądu
- Terminator
- Aliens
Bardzo dobre:
- Titanic
- Prawdziwe kłamstwa
- Otchłań
Średnie:
-Avatar