kilka filmów w reżyserii tego Pana i muszę przyznać że to całkiem niezły reżyser.
Moje TOP 5 filmów Janusza Kidawy to: 1. Sprawa się rypła 2. Anna i wampir 3. Żeniac 4. Pejzaż horyzontalny 5. Grzeszny żywot Franciszka Buły