Joanna Koroniewska

Joanna Magdalena Koroniewska-Dowbor

6,4
1 095 ocen gry aktorskiej
W 2001 roku ukończyła Wydział Aktorski w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi (Polska).
Ma starszego o 2 lata przyrodniego brata Jacka.
Wystąpiła w następujących kampaniach reklamowych:
- 2008 r. - Fundacja Polsat pt. "A wystarczy naprawdę niewiele - wystarczy chcieć";
- 2010 r. - linia zabawek z serii "Barbie w świecie mody" firmy Mattel;
- od 2011 r. - kampania społeczna Małopolskiego Hospicjum dla Dzieci;
- od 2012 r. - kosmetyki marki Avon;
- 2013 r. - lody Koral,  kampania społeczna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. "5 porcji warzyw, owoców lub soku";
- od 2013 r. - obuwie marki Wojas (wraz z Maciejem Dowborem);
- 2014 r. - kampania społeczna Fundacji Centrum Praw Kobiet pt. "Scena za ścianą. Przerwij spektakl przemocy" (wraz z Grażyną Wolszczak i Tamarą Arciuch);
- 2015 r. - kampania społeczna Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości pt. "Piękna, bo zdrowa" (wraz z Tamarą Arciuch, Agnieszką WarchulskąKingą Burzyńską i Idą Karpińską);
- 2018 r. - kampania społeczna Instytutu Książki pt. "Mała książka, wielki człowiek" (wraz z Maciejem Dowborem);
- 2020 r. - kampania społeczna Stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny pt. "Zdrowiej" (wraz z Darią Widawską, Katarzyną Bosacką, Cyber Marianem, Anną Jaworską, Katarzyną Zielińską i Joanną Górską);
- 2022 r. - bielizna marki Triumph pt. "Comfot My Way", drażetki Tic Tac pt. "Odśwież chwile dobrą energią Tic Tac" (wraz z Maciejem Dowborem), dzbanki i butelki filtrujące wodę marki Dafi pt. "Mistrzowie oszczędzania" (wraz z Maciejem Dowborem);
- 2023 r. - kampania społeczna marki Dove pt. "Detox FEEDu" (wraz z Aleksandrą Żebrowską i Patricią Kazadi), świąteczna kampania społeczna piwa Tyskie wspierająca Federację Polskich Banków Żywności pt. "Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących" (wraz z Maciejem Dowborem).
Ubiegała się o rolę Anki w serialu "To nie koniec świata!". Ostatecznie angaż otrzymała Karolina Gorczyca.
W 2015 roku wystąpiła w teledysku zespołu Classic do piosenki "Miłego dnia".
Ubiegała się o rolę Sylwii Kubus w serialu "Blondynka". Ostatecznie angaż otrzymała Joanna Moro.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones