1. Szklana pułapka - 7+/10
2. Predator - 5/10
3. Uzdrowiciel z tropików - 4/10
4. Szklana pułapka 3 - 4/10
5. Rollerball - 3/10
W planach: Polowanie na Czerwon Pażdziernik.
"+" znaczy, że Ulubiony.
1-Szklana pułapka 9/10 wzór kina akcji
2-Predator 8,5/10 świetny klimat
3-POlowanie na czerwony październik 8,5/10
4-Szklana pułapka 6/10
1. Szklana pułapka
2. Bohater ostatniej akcji
3. Szklana pułapka 3
4. Predator
5. Polowanie na Czerwony Październik
6. Uzdrowiciel z tropików
7. Afera Thomasa Crowna
8. Sekcja 8
9. Trzynasty wojownik
"Rollerball" nie oglądałem i raczej nie obejrze;)
Sevres kina sensacji/akcji.....
1. Polowanie na Czerwony Październik 9/10
2. Szklana pułapka 8/10
3. Szklana pułapka 3 7/10
4. Sekcja 8 6/10
5. Afera Thomasa Crowna 6/10
6. Predator 5/10
7. Trzynasty wojownik 5/10
8. Bohater ostatniej akcji 4/10
9. Rollerball 2/10
Mistrz
1 "SZKLANA PUŁAPKA" - 10/10
2 "PREDATOR" - 10/10
3 "SZKLANA PUŁAPKA 3" - 10/10
4 "POLOWANIE NA CZERWONY PAŹDZIERNIK" - 10/10
5 "BOHATER OSTATNIEJ AKCJI" - 10/10
6 "AFERA THOMASA CROWNA" - 10/10
7 "13 WOJOWNIK" - 7/10
8 "SEKCJA 8" - 7/10
Szkoda, że zamilkł.
1. Predator 10/10
2. Szklana pułapka 8/10
3. Polowanie na Czerwony Październik 7/10
4. Szklana pułapka 3 7/10
5. Sekcja 8 7/10
6. Last action hero 4/10
McTiernan 9/10, głównie za pierwsze dwie pozycje
sekcja 8 10/10
die hard 3 10/10
bohater ost. akcji 9/10
die hard 8/10
polowanie na czerwony p. 7/10
predator 7/10
13 wojownik 5/10
1. Die Hard – 10/10 (sensacja nad sensacjami – simply the best!!)
2. Predator – 8/10
3. Die Hard 3 – 7/10
4. Polowanie na Czerwony Październik – 7/10
5. Trzynasty wojownik – 6/10 – idiotyczny, ale lubię ten film (btw, to bardziej film Crichtona)
6. Sekcja 8 – 6/10 – wysilony i przekombinowany, ale też go lubię
7. Afera Thomasa Crowna – 4/10 (koszmarny aktorski duet)
8. Last Action Hero – 3/10
Co wy tu takie niskie oceny dajecie. U mnie to wygląda tak:
1. Predator 10/10
2. Szklana pułapka 10/10
3. Szklana pułapka 3 8/10
4. Bohater ostatniej akcji 8/10
5. Trzynasty wojownik 7/10
6. Sekcja 8 7/10
Resztę muszę obejrzeć.
1.Predator - 8/10
2.Die Hard - 7+/10
3.Die Hard: With a Vengeance - 7/10
4.Last Action Hero - 7/10
5.Hunt for Red October - 7/10
6.Basic - 6/10
7.13th Warrior - 6/10
8.Medicine Man - 5/10
9.Rollerball - 3/10
1. Szklana pułapka 7/10
2. Polowanie na Czerwony Październik 7/10
3. Predator 5/10 (do powtórki)
4. Bohater ostatniej akcji 4/10
5. Szklana pułapka 3 3/10
1. Szklana Pułapka 3 10/10
2. Predator 9/10
3. Szklana Pułapka 10/10
4. Sekcja 8 9/10
5. Bohater ostatniej akcji 8/10
6. Polowanie na Czerwony Październik 9/10
7. Trzynasty wojownik 8/10
1.Szklana pułapka
2.Predator
3.Polowanie na czerwony październik
4.Bohater ostatniej akcji
5.Szklana pułapka 3
6.Uzdrowiciel z tropików
7.Basic
8.Rollerball
1. Predator - 8/10
2. Szklana pułapka - 8/10
3. Polowanie na Czerwony Październik - 7/10
4. Szklana pułapka 3 - 6/10
5. Bohater ostatniej akcji - 6/10
6. Sekcja 8. - 6/10
7. Rollerball - 3/10
Do obejrzenia: może Afera Thomasa Crowna
Drobna aktualizacja:
1. Szklana pułapka - 7+/10
2. Polowanie na czerwony październik - 6/10
3. Predator - 5/10
4. Uzdrowiciel z tropików - 4/10
5. Szklana pułapka 3 - 4/10
6. Rollerball - 3/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Szklana pułapka 7,33 42
2 Polowanie na Czerwony Październik 6,67 33
3 Predator 6,66 38
4 Szklana pułapka 3 6,11 35
5 Sekcja 8. 5,65 26
6 Uzdrowiciel z tropików 4,75 8
7 Afera Thomasa Crowna 4,78 9
8 Bohater ostatniej akcji 4,96 24
9 Trzynasty wojownik 4,87 23
10 Rollerball 2,83 6
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Szklana pułapka (1988) 7,39 64
2 Predator (1987) 6,91 55
3 Polowanie na Czerwony Październik (1990) 6,89 44
4 Szklana pułapka 3 (1995) 6,20 51
5 Sekcja 8. (2003) 5,74 34
6 Bohater ostatniej akcji (1993) 5,24 34
7 Uzdrowiciel z tropików (1992) 4,50 8
8 Afera Thomasa Crowna (1999) 4,73 15
9 Trzynasty wojownik (1999) 4,85 34
10 Rollerball (2002) 2,14 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Szklana pułapka (1988) 7,53 77
2 Predator (1987) 6,92 72
3 Polowanie na Czerwony Październik (1990) 6,75 57
4 Szklana pułapka 3 (1995) 6,44 61
5 Sekcja 8. (2003) 5,80 35
6 Bohater ostatniej akcji (1993) 5,48 42
7 Uzdrowiciel z tropików (1992) 4,33 9
8 Afera Thomasa Crowna (1999) 4,65 20
9 Trzynasty wojownik (1999) 4,79 43
10 Rollerball (2002) 2,27 11
1 Szklana pułapka 9
2 Presator 8
3 Bohater ostatniej akcji 8
4 Trzynasty wojownik 6
5 Szklana pułapka 5
Szklana pułapka – 9
Predator – 8
Polowanie na Czerwony Październik – 8
Afera Thomasa Crowna – 8
Szklana pułapka 3 – 8
Sekcja 8. – 7
Uzdrowiciel z tropików – 6
Trzynasty wojownik – 6
Bohater ostatniej akcji – 6
Rollerball – 5
1.Szklana pułapka 8/10
2.Polowanie na czerwony październik 8/10
3.Sekcja 8 7/10
4.Szklana pułapka 3 7/10
5.Predator 7/10
6.Bohater ostatniej akcji 7/10
Obok Martina Campbella robi chyba najlepsze akcyjniaki.
1. Predator - 9+/10
2. Szklana pułapka - 9+/10
3. Polowanie na Czerwony październik - 7/10
4. Szklana pułapka 3 - 6/10
5. Sekcja 8. - 6/10
6. Bohater ostatniej akcji - 6/10
7. Rollerball - 3/10
1. Szklana pułapka - 10/10
2. Predator - 8/10
3. Szklana Pułapka 3 - 8/10
4. Polowanie na Czerwony Październik - 8/10
5. Sekcja 8. - 7/10
6. Bohater ostatniej akcji - 6/10
1. Predator
2. Szklana pułapka 3
3. Szklana pułapka
4. Sekcja 8
5. Bohater ostatniej akcji
6. Afera Thomasa Crowna
7. Trzynasty wojownik
1. Afera Thomasa Crowna
2. Szklana Pułapka 3
3. Predator
4. Szklana Pułapka
5. Polowanie na czerwony październik
6. Sekcja 8
7. Bohater ostatniej akcji
8. Trzynasty wojownik
Świetny w filmach akcji
1 - Szklana pułapka - 9
2 - Predator - 8
3 - Polowanie na Czerwony Październik - 8
4 - Sekcja 8 - 8
5 - Szklana pułapka 3 - 7
6 - 13. Wojownik - 5
----------------------------------------
7 - Afera Thomas Crowna - 2
1. Szklana pułapka - 8/10
2. Predator - 8/10
3. Szklana pułapka 3 - 7/10
4. Polowanie na Czerwony Październik - 7/10
5. Sekcja 8 - 5/10
6. Afera Thomasa Crowna - 5/10
7. Nomads - 5/10
8. Uzdrowiciel z tropików - 4/10
9. Trzynasty wojownik - 4/10
10. Bohater ostatniej akcji - 4/10
11. Rollerball - 1/10
te twoje oceny to jakas kpina czy wyraz kompletnego braku kompetencji przy wystawianiu oceny filmom ?
1. Szklana pułapka 3 - 10/10
2. Szklana pułapka - 10/10
3. Predator - 9/10
4. Sekcja 8. - 9/10
5. Polowanie na Czerwony Październik - 9/10
6. Bohater ostatniej akcji - 8/10
7. Trzynasty wojownik - 8/10
1. Szklana pułapka - 9/10
2. Polowanie na Czerwony Październik - 8/10
3. Predator - 8/10
4. Szklana pułapka 3 - 8/10
5. Sekcja 8. - 8/10
6. Trzynasty wojownik - 7/10
7. Bohater ostatniej akcji - 6/10
8. Afera Thomasa Crowna - 6/10
1. Die Hard 9/10
2. Predator 8/10
3. Szklana Pułapka 3 7/10
4. Polowanie na Czerwony Październik 3/10
1. Szklana pułapka 3 – 7+/10
2. Szklana pułapka – 7+/10
3. Predator – 7/10
4. Polowanie na Czerwony Październik – 7/10
5. Bohater ostatniej akcji – 6/10
6. Sekcja 8. – 6/10
7. Trzynasty wojownik – 6/10
8. Rollerball – 3/10
1. Predator - 9/10
2. Szklana Pułapka - 8/10
3. Bohater ostatniej akcji - 6/10
4. Szklana Pułapka 3 - 5,5/10
5. Trzynasty Wojownik - 4/10