Standarowo "Piraci z Karaibów " , ale jeszcze mnie ujął film z tym aktorem tesz klasyk "Alicja w Krainie Czarów"
Nie dlatego. Raczej dlatego, że wydaje mi się, że to wypowiedź trollująca. Chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie nazwałby "Alicji..." klasykiem. Stąd odczytałam to jako wypowiedź ironiczno-sarkastyczną (w domyśle trollującą).
Czytanie ze zrozumieniem to dziś trudna sztuka...
więc Depp zanim zaczął grać w komercyjnych gównianych produkcjach Disneya ... występował w bardzo dobrych ambitnych projektach u świetnych reżyserów. Nie mam jednego filmu ulubionego, mam wiele ...
the Nith Gate, Fear and Loathing in Las Vegas, Donnie Brasco, Blow, The Libertine, From Hell, Arizona Dream, Ed Wood, Dead Man, Sleepy Hollow, Chocolat, What's Eating Gilbert Grape, Benny & Joe, Finding Neverland, ... ostania dobra rola była w Public Enemies, Johnny obecnie wybiera super słabe gówniane filmy, które przynoszą siano, życze mu żeby na starość przejrzał na oczy i wybrał jakiś abitny projekt. Nie u Burtona ani nie u Disneya.
"Jeździec bez głowy" czy "Ed Wood" przecież jest Burtona :3
Filmy Burtona to magia <3 kocham je wszystkie...owszem te ostatnie "Mroczne cienie" czy "Alicja..." to nie rewelacja... ale Jego filmy są GENIALNE :D
Kocham Deppa i wszystkie filmy z jego udziałem... ale gdybym musiała wybrać tylko trzy wybrałabym "Cry baby", "Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street" i "Charlie i fabryka Czekolady"
magia Burtona była tylko w starych filmach gdzie stosowali scenografię albo makiety z miniaturami, te nowe produkcje to plastikowy kicz,
Nie mam ulubionego filmu z nim. Uwielbiam wszystkie, które widziałam (15). Choć gdybym jednak musiała wybrać to wszystkie cztery części "Piratów z Karaibów", "Sweeney Todd" , "Sekretne okno" i może "Turysta". Ale każdy jest genialny.
Moim zdaniem "Mroczne Cienie" są warte obejrzenia.
Przynajmniej mi się film pod każdym względem podobał.
Oczywiście, że Piraci z Karaibów. Doskonale wcielił się w rolę opętanego Jacka :D :D :D. Ta jego mimika, mowa ciała, gestykulacja ... żyć nie umierać xDD
Lepszego aktora szukać ze świecą w ręku.
Najbardziej lubię Demonicznego golibrodę oraz Koszmar z ulicy wiązów, dodatkowo trylogia Piratów (nie liczę czwartej części)
Rozpustnik, Truposz, Ed Wood, Blow, Las Vegas Parano, Sweeney Todd, Dziewiate Wrota, Z piekła rodem. Ogólnie te starsze filmy no i oczywiście Piraci...:)
Sweeney Todd Demoniczny Golibroda z Fleet Street.
Rewelacyjna rola.
Śpiewający Johnny :)
Film Najlepszy z jego udziałem (no chyba że Dziewiąte Wrota na równi)