Karl-Otto Alberty

102 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Karl-Otto Alberty

Nordycki wzór z Sevres, toteż obsadzany w rolach hitlerowców i esesmanów. Ale co ciekawe frontowców a nie gestapowców. Dziwne, że nie ma żadnego wątku bo choć drugoplanowa to charakterystyczna postać z wielu ważnych filmów, jak Wielka Ucieczka, Ardeny i Złoto dla zuchwałych, że wymienię pierwsze z brzegu.

Whisky12

Dokładnie! Świetna twarz!

fliegertant

W filmie "Wielka Ucieczka" grał jednak oficera SD/Gestapo: Untersturmführer Steinach was an officer in the SD. He accompanied Hauptsturmführer Dietrich and Gestapo agents Preissen and Kuhn when they brought Roger Bartlett to Stalag Luft III. Following the escape of prisoners from the camp, Steinach was the officer who arrested Bartlett. Bartlett had earlier fooled a Heer officer by speaking German, and he attempted to repeat this ruse with Steinach. Unfortunately, Steinach wasn't fooled. He took Bartlett into custody and brought him to Preissen and Dietrich. Later, when Oberst von Luger was relieved of his command, it was Steinach who came to collect him.

cuma67

h t t p s : / / deutschesoldaten.fandom.com/wiki/Steinach

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones