Marcin Prokop

6,4
421 ocen występów osoby
Wystąpił w następujących kampaniach reklamowych:
- 2009 r. - kampania społeczna pt. "Odchudzamy Polaków", kampania "Krewniacy" Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi; 
- 2010 r. - napój energetyczny 5Power, happening  pt. "Wielkie otulanie na zimę" w ramach kampanii wódki marki Żubrówka (wraz z Dorotą Wellman), kampania społeczna Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotycząca Funduszy Europejskich (wraz z Dorotą Wellman);
- 2012 r. - smartfon Nokia Lumia 800 (akcja ambientowa z siecią kin Cinema City);
- 2013 r. - usługi telekomunikacyjne Play, cukierki Halls, bożonarodzeniowa akcja charytatywna "Prezent bez pudła" UNICEF Polska (wraz z Dorotą Wellman);
- 2014 r. - usługi telekomunikacyjne T-Mobile (wraz z Czesławem Mozilem);
- 2016 r. - Radio Złote Przeboje pt. "Muzyka daje radość", mrożonki Proste Historie firmy Iglotex (głos);
- 2017 r. - parówki Berlinki;
- 2018 r. - firma ubezpieczeniowa Warta;
- 2019 r. - napoje gazowane Schweppes, opony marki Goodyear, aplikacja esize.me od eobuwie.pl (wraz z Dorotą Wellman);
- 2020 r. - smartfony marki Oppo;
- 2021 r. - sieć telekomunikacyjna UPC;
- 2022 r. - przeciwłupieżowy szampon do włosów Head&Shoulders;
- 2023 r. - agencja turystyczna Wakacje.pl.
Ukończył studia na Wydziale Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (Polska).
Jest autorem następujących książek:
- 2011 r. - "Bóg, kasa i rock'n'roll" (wraz z Szymonem Hołownią);
- 2013 r. - "Wszystko w porządku. Układamy sobie życie" (wraz z Szymonem Hołownią);
- 2014 r. - "Jego wysokość Longin";
- 2015 r. - "Longin. Tu byłem";
- 2018 r. - "Prokop prawdę ci powie";
- 2019 r. - "Pół na pół. Rozmowy nie dla dzieci" (wraz z Szymonem Hołownią).

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones