...a mianowicie to,że ilekroć nie spojrzę na miejsce urodzenia tych wszystkich gwiazd i ''gwiazdeczek''to w większości jest to Warszawa.
Kocham to miasto no ale kurde to już trochę przesada chyba :/ Co w innych miastach to już ludzie talentu nie mają czy co? To chyba wina ogłoszeń o castingach,które sorry ale chyba tylko w Wawie wiszą :/ Denerwuje mnie takie coś bo na 100% jest wiele osob które mogłyby się wykazać a nie mogą... bo zwyczajnie o castingu nie wiedzą ;[
Ja jestem z Zielonej Gory i mam wrażenie,ze zagrałabym o wiele lepiej niż Małgosia :) Nie podważam tu jej aktorskich możliwości bo w końcu jakiś profesjonalista ją w tym serialu obsadził no ale swoje zdanie mam ^^ Pozdrawiam całuję :]
myslisz że do takiego serialu realizatorzy przeczesują cała Polske jedno wieksze miasto po drugim w poszukiwaniu idealnej postaci?
raczej watpie, zwlaszcza ze dzieci w "Niani" nie sa tak istotne, jak sama Niania, Skalski, Konrad no i Karolina
poza tym mysle ze nieważne z jakiego jestes miasta, na castingu musisz sie przebic umiejetnosciami, tylko ze po prostu przewaznie wszelkie castingi sa w duzych miastach wiec z mniejszych trzeba dojechac i to jest problem
a co do umiejetnosci aktorskich i tego czy ktos tam by lepiej zagral to uwazam ze akurat przy takiej roli umiejetnosci nie do konca sie licza, a bardziej to czy dana osoba po prostu pasuje do postaci
znam ten ból ;/
sama pochodzę z małego miasta i u mnie to nie ma szans na wybicie. cud by się musiał wydarzyć. ;<<
Kurna, ja mieszkam w Warszawie i nie uważam, że tu jest jakośłatwiej. Faktycznie pokonania kilku tysięcy osób... tym bardziej, że w samej Warszawie mieszka kilkaset tysiecy ludzi... najpierw zamieszkajcie tu, a potem sie wypowiadajcie na temat jej mieszkańców. Miejsce zamieszkania nie ma nic do rzeczy... Równie dobrze mogłam sie urodzić w Warszawie a mieszkać w Gdańsku... żal.. jesteście nietolerancyjni... z Krakowa pochodzicie? Żenada