1.Taksówkarz
2.Chłopcy z Ferajny
3.Ostatnie Kuszenie Chrystusa
4.Wściekły Byk
5.Casino
Moja na dzień dzisiejszy:
1.Infiltracja 9
2.Chłopcy z ferajny 9
3.Przylądek strachu 8
4.Wściekły Byk 8
5.Kolor pieniędzy 8
+
6.Kasyno 7
7.Aviator 6
8.Taksówkarz 5
9.Ulice nędzy 4
"Taksówkarz" 5/10?
haha ty baranie ,niedawno go miałeś w top 10 ,po raz kolejny udowodniłeś ,że nie masz własnego zdania..
Ten tekst z krową już gdzieś pisałeś, słabo Elias...
Taksówkarz to i tak dobrze się trzyma - Fight club (niegdyś arcydzieło) dziś to film na maksymalnie 3...;)
http://www.filmweb.pl/topic/1226181/Najlepszy+film+Scorsese+!+Doskona%C5%82o%C5% 9B%C4%87+sama+w+sobie.html