Mi osobiście podobał się film pt. Fatalne zauroczenie, świetnie zagrał!
1. Miłość szmaragd i krokodyl
2. Klejnot Nilu
3. Wojna Państwa Rose
Tutaj Douglas miażdży - zresztą jak w każdym filmie, więc gdzie się nie pojawi to jest dobrze, ale te trzy filmy są ponadczasowe
Upadek, Traffic, Cudowni chłopcy, Morderstwo doskonałe i oczywiści Gra - świetny okres akriery aktorskiej w latach 1997-2001.