Michael JacksonI

Michael Joseph Jackson

8,3
962 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Michael Jackson

Czemu ty się nim zainteresowałaś/łeś? Moda? Twoja paczka lubi i nie wypada nie lubić? -_-. Ja fanem Jacksona nie jestem, jednak go szanuje.

blueing

A i czemu on ma tak wysoką ocenę? Po jego śmierci strasznie wzrosła!! Jackson nie miał za dużo zdolności aktorskich. Owszem - zdolności muzyczne miał, jednak tu się ocenia aktorstwo -_-.

blueing

Wiesz, mnie nie obchodzi za bardzo to, że on umarł, ale miał duży wpływ na to jak wyglądają teledyski. Nie znam się aż tak, ale jako laik to uważam, że jeżeli ktokolwiek tak wpłynął na popularyzację tańca. Nie byłoby żadnego You Can Dance i całego boomu gdyby te kilkanaście lat wcześniej MJ nie pokazał tego na teledyskach. Teledyski także są produkcją filmową więc jak najbardziej doceniam jego wysiłek.

A to, że nagle stał się sławny to owszem - jego to kwestia tego, że umarł, bo wystarczy spojrzeć na słupek popularności jeszcze 2 miesiące przed śmiercią MJ i wszystko jasne, nawet na tematy tutaj na filmwebie.

Abukashi

Sam powiedział, że jego teledyski nie są teledyskami tylko filmami, które
opisują zdarzenie...Pokazują wszystko, jak w filmach - jest fabuła...
A aktorem też nie był aż takim złym...
Może nie miał dużych możliwości aktorskich, ale w samych teledyskach
pokazuje, że co nieco się orientował...Może nie od razu na 10 punktów
(jakbyśmy mieli patrzeć na ranking), ale na przyzwoitą 4 może :)

Ogólnie bardzo Go uwielbiam, był świetny w tym co robił. Szkoda tylko, że
teraz taki wielki szał się zrobił. Moda w sklepach a'la Michael Jackson,
płyty w rankingach najlepiej się sprzedających (nie wspomnę, że przed
śmiercią gdy zapytałam w sklepie czy są płyty Michaela to odpowiedzieli mi,
że niestety nie o.O) dla mnie to jest żałosne...No, ale niech się
wzbogacają...Dobrze im życzę...

Pozdrawiam fanów jak i anty fanów :)

blueing