1.Szegénylegények - 8/10
2.Még kér a nép - 8/10
3.Elektra Szerelmem - 7+/10
4.Csend es kialtas - 7+/10
5.Így jöttem - 7+/10
6.Oldás és kötés - 7/10
Trzeba nadmienić, że to ten reżyser stworzył podwaliny pod niebotyczne style
Theo Angelopoulosa i Belli Tarra. A tak na marginesie wielki mag i twórca
kina.
1,Csillagosok katonák - 10/10 (absolutne arcydzieło)
2.Szegénylegények - 8/10
3.Még kér a nép - 8/10
4.Elektra Szerelmem - 7/10
5.Csend es kialtas - 6/10
6.Így jöttem - 6/10
7.Oldás és kötés - 5/10
1. Czerwony psalm
2. Gwiazdy na czapkach
3. Wojenna przyjaźń
4. Światło na twarzy
5. Elektra, moja miłość
6. Cisza i krzyk
7. Desperaci
8. Ożywcze wiatry
1 - Serce tyrana, czyli Boccaccio na Węgrzech - 7
2 - Desperaci - 7
3 - Elektra, moja miłość - 6
4 - Ożywcze wiatry - 6
5 - Pan Bóg zostawił mi latarnię w Peszcie - 6
6 - Gwiazdy na czapkach - 5
7 - Czerwony psalm - 5
8 - Klęska pod Mohaczem - 5
9 - Pacyfistka - 2
Jego filmy w naszych oczach (min. 10 ocen):
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Desperaci (1965) 7,50 48
2. Gwiazdy na czapkach (1967) 7,21 52
3. Czerwony Psalm (1972) 7,33 21
4. Cisza i krzyk (1967) 6,82 11
1. Desperaci - 9/10
2. Światło na twarzy - 7/10
3. Gwiazdy na czapkach - 6/10
4. Cisza i krzyk - 6/10
5. Ożywcze wiatry - 5/10
6. Pacyfistka - 3/10
7. Wojenna przyjaźń - 2/10
8. Agnus Dei - 1/10
I więcej mi się nie chce. Swój niebywały talent niewątpliwie trwonił służąc propagandzie, ale "Desperaci" to film absolutnie wybitny!