a moulin rouge to największe z dotychczasowych dokonań ludzkości.oddał bym wszystko za 10 minut w pewnym miejscu
pisałem to w sierpniu ,teraz raczej pogodziłem się z myślą że jednak mi się nie uda chociaż w życiu różne rzeczy się zdażają,taka myśl daje motywację
Ale jakoś do Nicole napisałeś list, czt tak jakoś...chciałes do niej pojechać ? Chciałebym wiedzieć.
Kurde ona ma wiele domów nie wiadomo gdzie napisać.Ale mam plan jak ją poznać.Wiesz,ona jest wielką gwiazdą i normalnie jedyną możliwością żeby ją zobaczyć,to widzieć ją na czerwonym dywanie ,ale tak to nawet bym z nią nie porozmawiał,więc to bez sensu.Trzeba być sławną i bogatą osobą i ja mam plan by takim się stać.Jej obecny mąż jest muzykiem,tak się składa że ja też jestem muzykiem i robie świetne kawałki,naprawde świetne.W przyszłym roku mam zamiar wyjechać z kapelą do anglii bo tam nasze demo było świetnie ocenione i powiedzieli,że jak tylko przyjedziemy tam całą kapelą to nas zasponsorują.Jakbym zrobił kawałek dla Nicol Kidman to pewnie chciała by mnie poznać.hehe to mało realne ale może się udać
Ale ambicja;)) Ale o tym kawałku dla Nicole musi być głośno, żeby się dowiedziała i zaciekawiła !!! Myślę że jeśli wierzysz że Ci się uda, to napewno tak będzie ;));));)) Ja życzę powodzenia !!!
PS.Jak Ci się uda, to powiedz Jej że ma mnóstwo fanów w Polsce i jest wybitną aktorką !!! Oczywiście + pozdrowienia ode mnie !!! :):):)
Spoko,takie myślenie daje ogromną motywację żeby nie przegrać życia.Wszystko jest w zasięgu jeżeli wkłada się w to dostatecznie dużo energii i ma się logiczną drogę do celu.(Właśnie zobaczyłem na polsacie reklame Chanell z Nicol,jeśli będą ją poszczać regularnie to jej miejsce na film webie na pewno się poprawi)