Czytał np. "Mrówki w gaciach", "Superniani" w TVN, w programie
"Nieustraszeni" na Polsacie" itd. itp. :)
Poza tym jest też jednym z głosów radia Eska Rock, można go usłyszeć m. in. w zajawce programu NRD oraz w niektórych jingach.
American Pie (wersja Polsatu)
Pamiętnik Księżniczki 1 i 2 (wersja Polsatu)
Seriale:
MacGywer (Polsat/TV 4)
Transformers Armada
Fear Factory niesutraszeni
W tych filmach i serialach był lektorem:
"Agent"
Noktowizjer - "Kryminalnaja Rossija"
"Detektyw"
"Granice"
National Geographic
"Gepardy wyścig o życie"
"Zaginione cywilizacje"
"Ginący świat"
"Sekrety natury"
"Niesamowite podróże"
"Głębia"
"Gwiezdne wojny" - IV, V i VI część
"Dziesiąty człowiek"
"Dziewczyna żołnierza"
"Nagie dusze"
"Boca"
"Ostatnia podróż"
"kochanica Francuza"
"Dragonwyck"
"Tajemnica jednej nocy"
"Nieuchwytny Flynn"
"Johny i Clyde"
"Misja w Roswell"
"Za młoda by umrzeć"
"Gorączka sobotniej nocy"
"Gwiezdne wojny"
"Patriota"
"Dziewczyny w mundurach"
"Niechciane dziecko"
"Przeprawa przez Cold River"
"Czarny sekret"
"Głębia"
"Duch taty"
"Stanley i Iris"
"Furia"
"Margines życia"
"Jaskinia strachu"
"Nic do ukrycia"
"Hydrosfera"
"W pogoni za Lolą"
"Orgazmo "
"Koszmar w biały dzień"
"Eksplozja "
"Spryciarz z ulicy Osbourne"
"Ostatnie tchnienie"
"Nieustraszeni pogromcy wampirów"
"Mac Gyver"
"Renegat"
"Pipi Lungstrumpf"
"Paloma"
"Brzydula"
"Saint Tropez"
"Voltron"
"Millenium"
"Star Trek"
"Roswell: w kręgu tajemnic"
"Nagi patrol"
"Millennium"
"Micaela"
"Normalny Norman"
"Z głową w chmurach"
"Paloma"
"Amor Latino"
"Słodka trucizna"
"Voltron obrońca wszechświata"
"Star Trek Voyager"
"Rudzielec"
"podniebne asy"
"Głuchy telefon"
"Egzamin z życia"
"Jednorożec Kleo"
"Szeryf z miasteczka Manhattan"
"Anioł ciemności"
"Zawód szpieg"
"świniakowie"
"Miłosne sekrety"
Jeszcze z tego co pamiętam czytał:
"Skazani na Shawshank" (1994) - DVD
"Niesamowite dzieciaki" (1994) - VHS
"Bękarty wojny" (2009) - DVD
"John Rambo" (2008) - Polsat / TV 4
"Riders" (2002) - DVD
"Commando" (1985) - Polsat / TV4
Byli jeszcze ,,Niezłomni" i, o ile się nie mylę, ,,Teoria Chaosu", choć co do tego drugiego to nie jestem pewien.
Jeszcze mogę dodać takie filmy:
- "Uliczny wojownik" (1994) Polsat
- "Pseudonim Rosomak" (1996) TVN
- "Gol 3" (2009) DVD/Polsat
- "Rozkosz zabijania" (2006) TVP
- "Biloxi Blues" (1988) DVD
- "Shaft" (2000) DVD
- "Żądło" (1973) DVD
- "Silent Hill" (2006) TVN
- "Kuloodporni" (1996) TVN
- "Człowiek demolka" (1993) TVN
i wiele innych...
Ja jeszcze dodam.
"Pamiętniki Wampirów"
"Zaklęta Miłość"-telenowela
"Angela"-telenowela
"Pamiętnik księżniczki"
"JAG-wojskowe biuro śledcze"
"Kobra-Oddział specjalny" Tele 5
"Gotowe na wszystko" jeden odcinek z nim słyszałem nie wiem jak reszta
"Nożownik"
"Statek Miłości"
"X Men" dwie części
Czyta również Szybkich i wściekłych 7- aż się zdziwiłam że to on, mi sie zawsze będzie kojarzył a gliną z plebanii
Takie coś znalazłem... https://youtu.be/rtVK-lgNoX8
No i rzeczywiście..., przecież ten głos szumi w głowie. : ))
"Gorączka" z Pacino i De Niro na DVD, "Nagi lunch" Cronenberga na DVD, "Komando" z Arnoldem S. na Polsacie/TV4, "Obcy - ósmy pasażer Nostromo" na TVN, "Lęk pierwotny" z Gerem i Nortonem na TVN, "Skazani na Shawshank" na DVD i "Człowieka z blizną" na RTL7 oraz "Znaki" i "Osadę" Shyamalana na TVP i wiele innych.