Zwłaszcza za "Die Hard 2" genialna kontynuacja i jak dla mnie na równi z jedynką. Później "Długi pocałunek na dobranoc" (świetny), no i jeszcze "Na krawędzi" i "Wyspa Piratów" całkiem sympatyczne. Zwłaszcza dwa pierwsze filmy to mistrzostwo jeśli chodzi o kino akcji i biję mu pokłony za to,że został reżyserem, żeby te kilka kapitalnych filmów nakręcić.