Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Teodora robi karierę - 7 2 - Malowana zasłona - 7 3 - Nędznicy - 7 4 - Ostatnia Cesarzowa - 7 5 - Clive z Indii - 6 6 - Ogród Allaha - 6