Po śmierci Jana Mroza, szanowanego emerytowanego żołnierza, jego rodzina i mieszkańcy małego nadmorskiego miasteczka odkrywają skrywane sekrety. Walka o spadek ujawnia rodzinne konflikty, miłość, zdradę i napiętą atmosferę społeczności Helu.
Marek Drelich wiedzie pozornie spokojne życie - mimo przeszłości kryminalnej, stara się być dobrym ojcem i utrzymać przyjazne relacje z byłą żoną. Jednak gdy zostaje niesłusznie oskarżony o romans z żoną gdańskiego gangstera Wójcika, rozpoczyna się bezlitosna gra.
Historia Polski i Polaków pod rosyjskimi zaborami, zwłaszcza losy dwóch niezwykłych kobiet, które w świetle rewolucyjnych nastrojów i burzliwych wydarzeń pragną zmienić swoje dotychczasowe życie.
Prawie dwadzieścia lat temu widzowie TVN pokochali ten serial i przez krzywe zwierciadło zajrzeli za kulisy "korpożycia". A ono było gwarantem zabawnych wieczorów przed telewizorem. I nadal jest. Humor korporacyjny nigdy nie przestaje bawić, a wręcz przeciwnie – nabiera nowych kształtów i mocy! Szczególnie, kiedy jest na nowo parzony. "Camera Cafe" to kultowy serial komediowy oparty na francuskim formacie. Polska wersja zabiera widzów za drzwi małej, lokalnej firmy. Niezmiennie centrum wydarzeń pozostaje automat do napojów ciepłych stojący w głównym holu firmy. Miejscu, w którym dzieje się prawdziwe biurowe życie. To swego rodzaju „konfesjonał”, w którym bohaterowie poruszają tematy i dopuszczają się wyznań, o których nie chcą mówić głośno– w open spasie. Kogo widok w pracy przyśpiesza bicie serca? Czy chorobę weneryczną można złapać tylko podczas seksu? Nikt tak nie wysłucha i doradzi, jak maszyna oraz kolega stojący obok! Automat to także punkt w firmie, gdzie można odreagować, odbyć niezobowiązujący small talk czy na chwilę odpiąć wrotki. Ale trzeba uważać, żeby nie przeholować! W końcu Wielki Brat – szef – patrzy! W firmie prym wiodą trzej panowie. Jacek (Mateusz Król) i Roman (Adam Bobik) – niekoniecznie pracownicy miesiąca, a do tego mężczyźni, którzy pozornie nadają na zupełnie różnych falach, a jednak są najlepszymi kumplami. Trio uzupełnia Jan (Michał Czernecki), czyli szef z wielkimi marzeniami, aspiracjami i jeszcze większym ego. Galerię osobowości małego przedsiębiorstwa dopełniają ich z pracy, jak również współpracownicy. To ekipa, przy której nuda nikomu nie zagrozi, a efektem ubocznym będzie tylko śmiech. I to w dużych dawkach!
Saga rodu Winnych stanowi wnikliwy portret polskiego społeczeństwa, zmieniającego się wraz z rozwojem polskiej państwowości. Kolejne pokolenia rodzą się, żyją i przemijają na tle wydarzeń historycznych XX wieku.
Marta, Dorota i Ada. Na co dzień każda z innego świata, każda z innymi problemami, ale dzięki sile i determinacji wychodzą nawet z najmroczniejszych traum.
Lata po ataku terrorystycznym z 1983 r. student prawa i oficer śledczy odkrywają spisek, przez który Polska stała się krajem policyjnym, a żelazna kurtyna nie upadła.
On kochał kino, teatr i kabaret, a jego kochała scena i kobiety. Niespotykaną charyzmą i urokiem osobistym przyciągał tłumy widzów. Stał się ikoną mody i dobrego stylu a jego piosenki śpiewała cała Polska. Był gwiazdą międzywojennej popkultury. Serial ukazuje niezwykłą historię życia Bogdana Junoda znanego jako Eugeniusz Bodo. Opowiada o jego porażkach i wielkich sukcesach, o życiu emocjonalnym i towarzyskim, o trudnych decyzjach i pierwszych krokach aktorskich, o bliskiej relacji z matką, prawdziwej przyjaźni z żydowskim krawcem Morycem i uczuciach łączących go z pięknymi aktorkami. To serial o miłości i zdradzie, o poświęceniu jakiego wymaga życie artysty, o tragedii związanej z wypadkiem samochodowym, a także o przedziwnej ironii losu, jaka towarzyszyła mu przez całe życie aż do zagadkowej śmierci. Serial pokazuje jak wyglądał i jakimi prawami rządził się w międzywojennej Polsce przemysł rozrywkowy i filmowy. Widzowie zobaczą kulisy warszawskich rewii i plany przedwojennych filmów z udziałem Eugeniusza Bodo.
Opowieść o żołnierzach drugiego plutonu pierwszej kompanii piechoty zmotoryzowanej, którzy zostają wysłani z Polski do Afganistanu. Dowódcą zostaje młody oficer, Paweł Konaszewicz.