Te lepsze:
Lśnienie '80
To
Christine
Smętarz dla zwierzaków
Martwa strefa
Carrie
Misery
Stań przy mnie
Dzieci kukurydzy
Skazani na Shawshank
Średniaki:
Lśnienie '97
Sztorm stulecia
Kosiarz umysłu
Uciekinier
Słabe:
Zielona Mila
The Mist
1408
Maximum Overdrive
Tyle widziałem lub sobie przypomniałem.
Ok, moim zdaniem będzie to tak:
Dobre
Carrie - oryginał i remake
Cujo
Christine
Dzieci kukurydzy - oryginał i remake
Smętarz dla zwierzaków
Misery
Skazani na Shawshank
Zielona mila
Łowca snów
Sekretne okno
Jazda na kuli
1408
Mgła
Miasteczko Salem - oryginał i remake
To
Oni czasami wracają
Bastion
Langoliery
Lśnienie - miniserial
Sztorm stulecia
Czerwona Róża - scenariusz Kinga
Desperacja
Średnie
Srebrna kula
Maksymalne przyśpieszenie
Creepshow 2
Uciekinier
Lunatycy
Martwa strefa
Sprzedawca śmierci
Przeklęty
Kraina wiecznego szczęścia
Nocne zło
Słabe
Lśnienie 1980
Podpalaczka
Oko kota
Uczeń szatana
Czarny cadillac
Stukostrachy
Autostrada strachu
Sequele
Dobre
Smętarz dla zwierzaków 2
Dzieci kukurydzy 4
Furia: Carrie 2
Podpalaczka 2
Średnie
Dzieci kukurydzy 2
Dzieci kukurydzy 3
Na razie tylko tyle widziałam.
To i ja sie wtrace :D. Nie bede dzielil na dobre, czy zle, a po prostu rzuce ocene do kazdego, co widzialem.
*Carrie (1976) - 6,5/10
*Salem (1979) - 6/10
*Lsnienie (1980) - 9/10
*Cujo - 4/10
*Podpalaczka - 4,5/10
*Uciekinier - 3/10
*Powrót do Salem - 5/10
*Smętarz - 6/10
*Misery - 7,5/10
*TO - 6/10
*Shawshank - 9/10
*Dolores - 5/10
*Zielona Mila - 8,5/10
*Carrie II - 3/10
*Lowca Snow - 3/10
*Sekretne Okno - 5/10
*Desperacja - 5/10
*Mgła - 4/10
*1408 - 7/10
*Lsnienie (1997) - 4/10
*Bastion - 6/10