Powiedzmy, że wymieniamy 3 pozycje. Ja wymienię swoje (kolejność nie gra roli):
1. Lśnienie
2. Misery
3. Zielona Mila
Ciężko się trzymać trzech, ale wg mnie na szczególną uwagę zasługują:
Bastion,
Lśnienie (ale nie to Kubricka które było nieporozumieniem, tylko to drugie), często wymieniane ale podawajcie o które Wam chodzi,
Skazani na Shawshank jest super ale nie mam porównania do książki bo nie czytałem, podobnie z Zieloną Milą,
jeszcze wbrew wielu negatywnym opiniom za super ekranizacją uważam "Langoliery".