wg mnie to najgorszy annapolis choć i tak bardzo fajny
a najlepszy to za szybcy,transfomersy,i death race
Bezapelacyjnie Baby Boy najlepszy. Wszystkich filmow z nim nie ogladalem ale np. Czterej Bracia nawet niezly, Cios ponizej pasa- spoko a teraz ogladam Legion i jak narazie dobrze gra:D. Nie podobal mi sie Transformers ale to pewnie dlatego ze nigdy nie kumalem zajawki na kreskowke a film jest dla mnie denny...