no ludzie, jak możecie go krytykować - przecież ten niesamowity chłopak ma na swoim koncie wprost przeogromne zasługi dla światowego kina. Jego wybitne kreacje aktorskie dodają uroku takim 'totalnie mega przewyczysanym' superprodukcjom jak
- titanic - tu jego rola bałwana (czyt fali) zwaliła mnie znóg a przede wszystkim realizm jego aktorstwa. nie znam się na behawiorystyce fal ale wydaje mnie się, że musiał studiować ich życie co najmniej kilka miesięcy
- nagi instynkt - tutaj niestety był tylko statystą kaloryfera pod oknem, co jednak nic nie zmienia. Wręcz przeciwnie, podkreśla jak bardzo wybitnym jest naśladowcą materii nieożywionej. Absolutnie fascynające
- powrót batmana - pokuszę się o stwierdzenie iż rola kciuka pingwina jest jedną z jego najwybitnijeszych w dorobku... zapiera dech w piersiach
- władca pierścieni - widać iż ta superprodukcja wpłynęła na zmianę jego przyzwyczajeń ale i tu, w nowym środowisku, poczuł się jak ryba w wodzie. Wcielił się w postać mchu na bezimiennym drzewcu niemal perfekcyjnie; niczym prawdziwy biolog idealnie oddał zachowanie tych roślin na lekkim wietrze... całkowicie urzekający
- american history x - no cóż w tym filmie może i nie jest dostępny wizualnie, aczkolwiek... tak tak drogi czytelniku, odgłos moczu cieknącego w dół pisuaru w końcowych minutach filmu to właśnie boski zak i jego powalające zdolności.... Fenomenalne
Chwilowo nie przychodzą mi do głowy inne przemarveloustyczne role, ale jeśli Ty coś pamiętasz, podziel się, spróbujmy razem zamazać jego spierdolony wizerunke męskiej dziwki, pzdr
aaha miło wiedzieć. chyba mózg Ci się przegrzał po napisaniu tej niesamowicie sensownej wyczerpującej mądrej wypowiedzi.
kochana, w przypadku tak niesamowicie wspaniałych i rzadkich autorytetów jak ja, tak zwykłe i popularne awarie nie mają racji bytu
Bawi Cię takie oczernianie ludzi ???? Pozazdrościć mózgu .
Od czegoś trzeba zacząć żeby grać w 'wielkich' produkcjach ? A ty kim jesteś ? Żałosną/ym idiotką/idiotą .