Mam pytanie, nurtowało mnie to od dawna ale jakos teraz pomyslalem ze sie zapytam. Na koncu odcinka pilotowego, zaraz gdy Walter i Jesse przeżywaja konfrontacje z Krazy-8 i Emiliem. Przez pare sekund ukazany jest obraz gdy Walt wyciaga banknoty z pralki.
http://zwiastuntv.pl/wp-content/uploads/2011/09/breaking_bad.jpg
O ten screencap. Powie mi ktos co to ma być? :P Walter myślał, że na tym polega pranie pieniędzy? Czy o co tu chodzi? ;)
nie znam się na biznesie narkotykowym ale skąd założenie, że banknoty nie były używane? Jeśli miał je od ulicznych dilerów, to raczej były od ćpunów a nie prosto z mennicy. Myślałam, że je "wietrzy", żeby pozbyć się zapachu ( Walt zdejmował ubranie) z mety.
to chyba tylko zdjęcie poglądowe/reklamowe, dosłownie ukazane pranie pieniędzy:) tak smaczek żeby wszyscy się zastanawiali.
nie, Walter nie myślał że tak wygląda pranie pieniędzy! na boga, co za pytanie! nowe banknoty wsadza się do prania i wiruje by wyglądały na używane
Czy ja wiem, czy nie życzyć. Jak znajdzie torbę z milionem złotych, to aż proszą się, żeby je odwirować, a później kawałek po kawałku wydawać :)
takie to tak, ja miałem na myśli raczej pieniądze ze źródeł podobnych do tych waltera. po co żyć w takim stresie, jak on :)
Co prawda to prawda, stres jest jak cholera, ale człowiek jak nie ma już nic do stracenia, to robi różne głupie rzeczy, kto wie, czy my w przyszłości nie zrobimy czegoś równie głupiego. Życie jest zaskakujące i nieprzewidywalne :D
głupie rzeczy można robić, byleby nie skończyły się one więzieniem, złapaniem przez fiskusa etc. ;)
[quote]co za pytanie! nowe banknoty wsadza się do prania i wiruje by wyglądały na używane[/quote]