PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=430668}

Breaking Bad

2008 - 2013
8,8 326 tys. ocen
8,8 10 1 325804
9,1 64 krytyków
Breaking Bad
powrót do forum serialu Breaking Bad

Mam pytanie, nurtowało mnie to od dawna ale jakos teraz pomyslalem ze sie zapytam. Na koncu odcinka pilotowego, zaraz gdy Walter i Jesse przeżywaja konfrontacje z Krazy-8 i Emiliem. Przez pare sekund ukazany jest obraz gdy Walt wyciaga banknoty z pralki.

http://zwiastuntv.pl/wp-content/uploads/2011/09/breaking_bad.jpg

O ten screencap. Powie mi ktos co to ma być? :P Walter myślał, że na tym polega pranie pieniędzy? Czy o co tu chodzi? ;)

ocenił(a) serial na 10
dawid1420

wydaje mi się, że banknoty wiruje się w pralce, żeby wyglądały na używane.

ocenił(a) serial na 9
malinkasa

nie znam się na biznesie narkotykowym ale skąd założenie, że banknoty nie były używane? Jeśli miał je od ulicznych dilerów, to raczej były od ćpunów a nie prosto z mennicy. Myślałam, że je "wietrzy", żeby pozbyć się zapachu ( Walt zdejmował ubranie) z mety.

ocenił(a) serial na 10
dawid1420

to chyba tylko zdjęcie poglądowe/reklamowe, dosłownie ukazane pranie pieniędzy:) tak smaczek żeby wszyscy się zastanawiali.

użytkownik usunięty
dawid1420

nie, Walter nie myślał że tak wygląda pranie pieniędzy! na boga, co za pytanie! nowe banknoty wsadza się do prania i wiruje by wyglądały na używane

ocenił(a) serial na 10

No takiej techniki nie znalem :p Dzieki

użytkownik usunięty
dawid1420

to teraz już znasz, ale życzę Ci byś nigdy musiał tego robić ;) pzdr

użytkownik usunięty

Czy ja wiem, czy nie życzyć. Jak znajdzie torbę z milionem złotych, to aż proszą się, żeby je odwirować, a później kawałek po kawałku wydawać :)

użytkownik usunięty

takie to tak, ja miałem na myśli raczej pieniądze ze źródeł podobnych do tych waltera. po co żyć w takim stresie, jak on :)

użytkownik usunięty