Witam, nie znalazłam podobnego tematu, dlatego postanowiłam go dodać. Chodzi mi o muzykę z dramy.
Nie znam się na koreańskim stąd moje pytanie do tych, którzy coś w tym języku kojarzą :)
Które piosenki są przypisane do danych osób czy relacji?
Przyznaję, że baaaaardzo mi się muza podoba :)
Moje faworyty:
1. I love You.
2. Love wind
3. Thorn love
4. Just once
5. The day
6. The wind
7. To the butterfly - JCW ślicznie ją śpiewa <3
A jakie są Wasze typy?
Nie nie widziałam, skupiłam się na wokalnych zdolnościach króla i Nyang :) Cesarza podoba mi się piosenka z ost z dramy niezmiennie ma bardzo ciepły głos, ale Tal Tal? Zabieram się za słuchanie :D I to jeszcze ta piosenka z dramy <3
Jaki słodki jest :) I ślicznie śpiewa, jego barwa głosu jest cudowna na co nie raz zwróciłam uwagę oglądając Cesarzową, jednak jak śpiewa podoba mi się jeszcze bardziej, tylko czemu jest taki nieśmiały hihi :D Bede dziś słuchać tego cały dzień. W ogóle jest niezmiennie przystojny taki delikatny:) Jednak król podoba mi się bardziej <3
Oki skoro Ci się podoba, to mam nadzieję, że skusisz się na dramę z Tal Talem :D My Secret Hotel, obejrzałam dzięki @aline :) I też mogę polecić :D Świetnie zagrana postać przez odtwórcę roli Tal Tala, zabawna drama, pełna humoru na pewno Ci się spodoba :D
Oczywiście, że się podoba, czy on ma jakieś wady? Ciągle słucham tej wersji, aż mi się znudzi. Tylko kiedy tego nie wiem, gdyż jego głos jest naprawdę świetny.
Wygląda bardzo dobrze do tego śpiewa.
Jako Tal Tal nie bardzo ma jak się wykazać, choć i tak grą nadrabia braki w scenariuszu.
Kolejna drama?
Chciałam obejrzeć coś z królem, ale skoro polecasz to na pewno się skuszę.
Nie mogę skończyć ostatnich dwóch odcinków Ki, a chciałam dopisać coś w twoim wątku.
Jednak coś mnie blokuje przed tym :P