PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=199691}

Doktor Who

Doctor Who
2005 - 2022
8,1 33 tys. ocen
8,1 10 1 32951
8,5 12 krytyków
Doktor Who
powrót do forum serialu Doktor Who

Chyba odcinek 5 z 5 sezonu..(o tych ufo-rybach, czy coś).
Nie znam się na tym serialu, a z braku Sherlock postanowiłam zobaczyć. Mam pytanie. Czy wszystkie odcinki są
takie....specyficzne?
Pytam z czystej ciekawości..

ocenił(a) serial na 10
ja1992

Jak na DW, to to nie jest jakoś wybitnie specyficzny odcinek :)

ocenił(a) serial na 10
Capitano_S

To nie jest specyficzny odcinek? No proszę Cię. To jest jak najbardziej specyficzny odcinek. Podróżują, Doctor dostrzega problem z kosmitami, pomaga.

A który jest wg. Ciebie wybitnie specyficznym odcinkiem?

ocenił(a) serial na 10
Belief

"Specyficzny" tzn. nie taki, jak większość innych. Specyficzny jest np. "Blink".

ocenił(a) serial na 10
Capitano_S

A widzisz bo Ty źle zrozumiałeś tutaj słowo specyficzny. Specyficzny oznacza również typowy (charakterystyczny, reprezentatywny, swoisty) dla danej osoby, rzeczy, grupy i autorce pytania o to chodziło pytając czy wszystkie odcinki takie są. :)

ocenił(a) serial na 10
Belief

Albo "specyficzne", czyli inne, niż pozostałe seriale science-fiction. Ale nie ma się co kłócić, przyjdzie autorka tematu - doprecyzuje :)

ocenił(a) serial na 10
Capitano_S

Tak to słowo ma też inne znaczenie na co też zwróciłam wcześniej uwagę :). Jednak z treści pytania jakie zadała jasno wynika o które znaczenie jej chodziło. Kiedy ktoś zaczyna pytanie "Czy wszystkie..." to nie chodzi mu o odrębność jednego odcinka od całego serialu. Gdyby zadała pytanie