PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=479149}

Dollhouse

7,1 3 839
ocen
7,1 10 1 3839
Dollhouse
powrót do forum serialu Dollhouse

W UK będzie we wrześniu.

ocenił(a) serial na 10

http://www.amazon.co.uk/Dollhouse-Season-Two-DVD/dp/B002YGSZGY/ref=sr_1_1?ie=UTF 8&s=dvd&qid=1277985092&sr=8-1

Już zamówiłem :)

użytkownik usunięty
Neo84

a można zamawiać z amazon do Polski? Jak z kosztami przesyłki wychodzi i jak to wygląda? Może mi ktoś napisac?

Ja np. nie znam się na amazonie, więc zamawiam poprzez pośrednika na allegro.

użytkownik usunięty
Lady_Whiskas

a:D no tak zamówiłam ostarnio pierwszy sezon przez ebaya;d

ocenił(a) serial na 10

Jasne że można zamawiać do Polski. Kupuje tam masę rzeczy. Mają strasznie tanie filmy dvd i bluray, jak również ubrania czy elektronikę. Co do kosztów transportu, to lepiej zamawiać więcej rzeczy. Np. za transport 10 koszulek dałem 8 funtów, za 4 filmy na dvd 4 funciaki. Na prawdę opłaca się tam robić zakupy ponieważ:

a) często masz gwarancje najniższej ceny
b) mają olbrzymie przeceny na róże produkty (nawet 80%)

Polecam :)

premiera została przesunięta na 11 października!

użytkownik usunięty
Lady_Whiskas

no chyva se żartujecie!

ocenił(a) serial na 10

No niestety, kilka dni temu dostałem info z Amazon :(

użytkownik usunięty
NEOSPAM

to ja pewnie też za chwilę dostanę info z ebaya:/

ocenił(a) serial na 10
Lady_Whiskas

Kolejny powód aby nienawidzić FOX'a !!!!!!!!

użytkownik usunięty
LukC

właśnie dostałam świeżo po premierze we wtorek box Dollhouse, season 1 i 2 i wiecie jaki fajny dodatek jest w dwójce? Komiks:D Napisany przez Josha Weedona, mały, papierowy, kolorowy:D Opowiada wydarzenia nie pokazane w serialu, jeszcze go nie czytałam, ale co działo się między tym dziesięcioletnim okresem

ocenił(a) serial na 10