Czemu ten serial nie jest puszczany na universal ? Tyle czekam na kontynuacje po 10 odcinku a tu nic !!!
Jak można w połowie sezonu stracić prawa do pokazywania ! nie czaje tego. Jeśli nawet 13 ulica jest powiązana z universal tak jak hbo z cinemax to i tak jest to chamskie zachowanie
No dziwne to jest. Ja akurat oglądam na 13 ulicy, ale rozumiem Twoje rozczarowanie.
Popieram nie każdy musi mieć dostęp do 13 ulicy a Universal Channel jednak działa u mnie akurat w Cyfrowym Polsacie :P
Ja w tyle z techniką, nie umiem ściągać filmów, więc muszę bazować na tv raczej. A internet mam za słaby, by oglądać online. bo próbowałam. Poza tym czy nie trzeba mieć jakichś programów poinstalowanych, żeby sobie coś odtworzyć? Bo przy innej okazji weszłam na pewną stronę, też chciałam kliknąć, żeby mi coś odtwarzało online do obejrzenia, a tu komunikat, że potrzeba jakiegośtam programu do dekodowania czy coś. Ja wiecie głupia laska, nie znam się na tym.
Wracając do tematu stacji, to oglądając na 13 ulicy zauważyłam, że czasem puszczają trochę zmienione wersje odcinków, w sensie trochę skrócone. Oczywiście minimalnie, tu minuta w jakiejś scenie, w innej pół minutki, dla znaczenia fabuły nie ma to wpływu. Jednak mnie to dziwi, czemu tak robią, jeśli już decydują się na emisję, to czemu nie wszystko?Co ich zbawi, że poskracają jakieś tam fragmenty?
Też to zauważyłam. Robią to zwyczajnie by ocenzurować. Było to widać w tych pierwszych z pingwinem. Nie było pokazanych dźgnięć a krew była minimalna.
Znam to uczucie kiedy internet wolno chodzi. U mnie zawsze we wtorki. Gdy wrzucają nowy odcinek. Za żadne skarby nie mogę go wtedy obejrzeć.
Jak chcesz oglądać online to na kreskowkazone.pl jest pełno linków i nie musisz pobierać żadnych programów.