Oczywiście, sa produkcje duużo bardziej brutalne - to oczywiste. Ale tytuł zobowiązuje! A na miano mistrzowskich zasluguje dosłownie pare odcinków z tej serii. Mam wrażenie,ze tworcy by udowodnić że są to horrory pełną gębą, postawili na brutalność, sadyzm, flaki i ogólnie wstrząśnięcie widzem za pomocą przekroczenia...
więcejDla mnie chyba najbardziej zapadający w pamięć odcinek 1 sezonu. Naprawdę mocny, ale
wiadomo - Takashi Mike... Aż dziw bierze, że w godzinę można tak wymyślne sceny upchać.
Szacun.
Niezłe z przytupem, zakończenie pierwszego sezonu.
A jak wy oceniacie Piętno?
1.Przeklęty - Nie przekonujący nudy i głupie zakończenie 5/10
2.Futerka - Bardzo dobry odcinek ciekawe sceny samobójstw jednak przewidywalny 8/10
3.Rodzinka - Co tu pisać? Po prostu trzeba obejrzeć 9/10
4.Wygrana - Straszny krwawy mroczny... tylko sensu brak 7/10
5.Pragnienie ciszy - Świetny psychologiczny...
Na chorobowym czas wolno płynie, postanowiłam więc zabić nudę oglądając cały pierwszy sezon. Najlepiej wg mnie wypada odcinek pt. "Piętno", najgorzej kolejno "Czekolada", "Powrót do domu" i "Chora dziewczyna" z czego ten zasługuje na miano porażki całej serii w moim odczuciu. W niedługim czasie wezmę na tapetę sezon...
więcejNa podstawie tego odcinka Carpenter mógł stworzyć, dzieło swojego życia.Trochę szkoda że tak rewelacyjny pomysł na film, zmarnował się w serialu i przeszedł bez większego echa.
Moim zdaniem film całkiem dobry oceniam go na dobre 6,5/10. Niezły montaż i fajne przenikanie przeszłości z teraźniejszością, całkiem dobrze poprowadzona fabuła, mimo iż film bazuje na wielu schematach to jest w nim wiele elementów, które potrafią zaskoczyć. Główną bohaterkę da się polubić. Efekty specjalne całkiem...
SEZON 1.
1. "Incident On and Off a Mountain Road" - 7.5/10.0
2. "H. P. Lovecraft's Dreams in Witch-House" - 7
3. "Dance of the Dead" - 7
4. "Jenifer" - 4
5. "Chocolate" - 5
6. "Homecoming" - 5.5
7. "Deer Woman" - 5.5
8. "Cigarette Burns" - 8
9. "Fair Haired Child" - 7
10. "Sick Girl" - 8
11. "Pick Me Up" - 8
12....
Po seansie pierwszego sezonu za najlepszy odcinek uważam ''Piętno''.Najgorszy- "Kobieta Jeleń".Jakie są wasze typy odnośnie serii pierwszej?
co prawda, ominęłem szósty odcinek, gdyż ten mnie bardziej interesował. i nie żałuję, że tak zrobiłem. to dotychczas, jak dla mnie, najciekawszy i najśmieszniejszy odcinek. To jakby taki odpoczynek, żeby później obejrzeć następne odcinki. natomiast podczas tego odcinku w niektóryhc momentach pękałe ze śmiechu... 8/10
W jakim odcinku (chodzi mi o tytuł) Wystąpił Norman Reedus ?- aktor znany głównie z ról takich jak : "Święci z Bostonu" , "Blade II" i "Plotka"
Jakie mozecie mi polecic inne seriale - horrory? Z mojej strony polecam Dead set oraz Fear itself - naprawde rewelacyjne seriale. Czekam na was! ;)
Niektóre odcinki są naprawde niezłe :]. Polecam. Każdy miłośnik horrorów znajdzie coś dla siebie :] s01e08 Cigarette burns - niezła historyjka :]