Dwa odcinki, ciekawe, pojawiła sie już jakaś akcja i tajemnica... bardzo dobre jak na razie... klimatycznie... polecam również Lightfields...
Po przeczytaniu Twojego komentarza, od razu obejrzałam wszystkie odcinki! :P Jest świetny!
Znacie jeszcze jakieś filmy/seriale w podobnym nastroju i najlepiej kostiumowe lub choćby częściowo kostiumowe?
cieszę się, że się podobał... w innym nastroju, kostiumowy "szkarłatny płatek i biały" cięższa tematyka i klimat a znów całkiem lekki "the paradise" oba produkcji bbc... jeśli chodzi o inne to jest ich wiele, nie wiem, jaki temat by Ciebie interesował??? mogę coś polecić z filmów kostiumowych bardzo dobra moim zdaniem jest ostatnie ekranizacja Jane Eyre ....
serialu nie widziałam, szczerze nie wiedziałam, że w ogóle powstał, ale książka jest genialna ! polecam :P
może Ripper Street, kryminalne, a jeśli chodzi bardziej o dramat to Tess D'Urbervilles np. kostiumowe są tez ekranizacje powieści choćby Jane Austen, Karola Dickensa, Oscara Wilda, także w formie seriali, mini seriali... wiadomo... :)
a i z nowszych np. serial The Secret of Crickley Hall- bbc podobne coś tam do Light fields, może Ci się spodobać, jeśli nie znacz, polecam... tak mi się przypomniało:)
Australijskie The Doctor Blake Mysteries, Miss Fisher's Murder Mysteries, lubie je bo aktorów średnio znam ;)
Parade's End jest całkiem niezłe.
pierwszego nie widziałam, zobaczę, jak jest gdzieś online, co PE zgadzam się, że dobry, moim zdaniem lepszy niż DA...
I jeszcze ''Mildred Pierce" z Kate Winslete miniserial bardzo dobry - polecam:)
Pierwsze trzy odcinki dobre, w czwartym już zaczyna wiać nudą niestety. Chyba zbyt brytyjski serial jak dla mnie."Downton Abbey" to nie jest niestety.
jak ja oglądałam to nie było napisów, ściągnęłam angielskie napisy bo łatwiej zrozumiesz jak się czyta niż ze słuchu
A żebym pamiętała :) wklepałam w google odcinek i słowo " subtitels" i jakaś strona wyskoczyła z napisami
Zgadzam się. Dopiero dziś udało mi się obejrzeć dwa ostatnie odcinki i na samym końcu łezka mi popłynęła.
fleur_de_lies - dziękuję za liczne propozycję, część z nich już znam, zabieram się więc za The Secret of Crickley Hall. :)
Post stary, może już na niego trafiłaś, ale jeśli nie... polecam Poldark (2015). Niestety dostępny jest dopiero 1 sezon, na drugi czekam z utęsknieniem, pomimo, ze a serialami nie przepadam:
Jestem po dwóch odcinkach i muszę przyznać, że przyjemnie się ogląda, serial ma swój klimat ;) polecam.
O ile również uważam, że serial jest świetnie zrobiony, to mi się go przyjemnie wcale nie oglądało. ;] Powiem nawet, że często seans był męczący przez swój ciężar tematyczny. Podobnie realistyczny "The Mill" jest znacznie mniej depresyjny.
Mnie nie męczył ani trochę :P ja lubię takie klimaty, aczkolwiek 'depresyjne' to trochę za dużo powiedziane wg mnie :D
Ale dzięki za propozycję, The Mill z chęcią obejrzę ;)