Reacher
powrót do forum 2 sezonu

2 sezon śmieszny.

ocenił(a) serial na 8

Bójki jak w strażniku Texasu, paniusie w szpilkach rozwalaja 3-4 bandziorów - bez problemu, aktorka grająca Dixon to zupełna kategoria E.
Kretyńskie sytuacje, 2 panie w samochodzie, 4 bandziorów napierdziela z karabinów, a nagle one wyskakują z bagażnika i zabijają ich, w trakcie sobie dowcipkują.
Oczywiście wesoła ekipa znajduje na każdym miejscu jakieś interesujące wskazówki.
Jestem na 5 odcinku i chyba nie dam rady dokończyć.
A reacher ma już taka retencję wody od teścia, że wygląda jak orangutan.

Sternmayer

Według książki "Siła preswazji" wymiary cielesne Reacher ma wrodzone, odziedziczone po ojcu.

ocenił(a) serial na 8
Shiloh

Miałem na myśli aktora, który by sprostać wymaganiom używa duży sterydów (znam się na tym, nie jestem w tej kwestii amatorem) co wpływa na jego wygląd. M.in spuchnięta twarz. Wygląda jakby wstał 15sek wcześniej.

Sternmayer

Powiem Ci, że to jeszcze nic. W powieści "Siła perswazji" Reacher ma wroga 15 centymetrów wyższego i o sterydowych mięśniach - jak zobaczysz tamtego gościa, to dopiero złapiesz się za głowę.

ocenił(a) serial na 8
Shiloh

Nie wiem skąd wezmą takie indywiduum haha, nie wiem czy dotrwam. Fabuła jest wprost niemożliwe naiwna i durna. 1 sezon mi się podobał, oprócz ostatniej walki, gdzie Reacher ledwo dał sobie radę z 2 razy mniejszym gościem, który w całym sezonie nie wykazywał jakichś ponad naturalnych umiejętności

Sternmayer

Mogę powiedzieć ci tyle, że w książce tego małego nie było, a Kliner Junior zginął w basenie, prawie zabijając Reachera.

ocenił(a) serial na 8
Shiloh

Dzięki, dobrze wiedzieć. Dla mnie po prostu ta walka w serialu była bardzo niewiarygodna. Jak to wyszło w książce?

Sternmayer