PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=558695}
7,8 48 tys. ocen
7,8 10 1 47532
9,0 2 krytyków
Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak
powrót do forum serialu Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak

01x08

ocenił(a) serial na 10

I jak wam się podobał ten odcinek??? Moim zdaniem był lepszy od 01x07. Najbardziej mnie
zaskoczyło, że Scott całował się z Lydią i teraz jestem pewna, że Alfą jest nauczyciel w okularach.
A wy co sądzicie o tym odcinku?

pakul18

moim zdaniem alfa to ktoś poza osobami pokazanymi dotychczas. A co do odcinka trochę naciągany. No i denerwuje mnie ten "romans" allison z jacskonem. W ogóle powód jej zerwania z Scottem jest tzn był idiotyczny, na siłę.

pancurek69

Moze to byc osoba, ktorej jeszcze nie poznalismy, ale czy wtedy niepokazywanie jak wyglada mialoby az tak duze znaczenie? Zbyt duza robia z tego tajemnice .... Chociaz koncowka i fakt, ze Scott musi teraz zabic Alfe moga prowadzic do tego, ze Alfa rzeczywiscie okaze sie ojciec Scotta. Ojca chyba ciezej mu bedzie zabic ...
Pocalunek Lydii i Scotta byl chyba rzeczywiscie zaskakujacy i sztuczny zarazem. Kompletnie mi do siebie nie pasuja. To juz chyba wole Alisson i Jacksona. Lydia by sie mogla wreszcie do Stilesa przekonac ;) Slodziak :D
No i ku uciesze wielu fanek powrocil Derek .. Heh, musze przyznac, ze milo bylo go zobaczyc. Tym bardziej, ze nie wiadomo bylo do konca czy przezyl.
Czekam na nastepny odcinek, ale patrzac na promo.............................SPOILER SPOILER SPOILER

.... jak zabija mi Stilesa to przysiegam, ze nie ogladam ! ;P

ocenił(a) serial na 9
sandra_crashdown

Ogólnie myślę że matka Scotta wie co się dzieje ...

ocenił(a) serial na 6
sandra_crashdown

ja też!

ale spoko, nie zabiją, Derek go ocali! a później rzucą się w sobie w ramiona i wyznają miłość \o/

jestem slasherem, takie zboczenie:P

zuzens

Haha, nie mam nic przeciwko. Zadna para w tym serialu mnie nie przekonuje, wiec czas dac szanse parze Stiles + Derek. Zdecydowanie ;)

ocenił(a) serial na 3