Gustuję w trochę innych serialach (Sherlock, Gra o tron, Doctor Who), ale ostatnio często widzę gdzieś w necie info o tym serialu. I tak się zastanawiam, czy jest on skierowany do młodzieży, coś w stylu Zmierzchu, czy może taka nerd studentka jak ja jednak znalazłaby tu coś dla siebie :P
Hola! Mam podobne upodobania jak Ty (tak, cholera też jestem nerd studentem), zazwyczaj omijałem takie seriale z daleka, podobnie jak i całą filmową tematykę fantasy utrzymaną w PEGI 12.... Pierwszy odcinek serialu obejrzałem przez przypadek w AXN HD, nie był zły, ale też nie chciałem kontynuować oglądania tym bardziej, że postanowiłem obejrzeć ponownie wszystkie sezony MASHa, a jestem dopiero na trzecim... Wszystko zmieniło się kiedy odpaliłem z nudów drugi odcinek online..... no i dammit.... naprawdę mnie wciągnęło.... Postaci są naprawdę barwne, być może wątek miłosny sztampowy do bólu, (dwoje "ludzi" z innych światów, bla bla bla), to jednak przyjemnie się ogląda poczynania bohaterów drugoplanowych (nie sposób, nie polubić Stiles'a).... Klimatami daleko od "Zmierzchu" w Nastoletnim Wilkołaku zdecydowanie więcej scen o zabarwieniu humorystycznym, zdarzyło mi się parokrotnie uśmiechnąć od ekranu. Więc polecam, w sam raz do obejrzenia przed zbliżającym się nowym rokiem Akademickim! saludo!
No dobra,przekonałeś mnie. I najbardziej właśnie ciekawią mnie drugoplanowe postacie, przynajmniej tak słyszałam, że Stiles jest super. Dzięki za odpowiedź :)
to teraz wypowiem się ja - też nerd studentka ;P - ten serial to jakieś nieporozumienie
jest tragiczny, obejżałam część z młodszą siostrą, ale nawet ona czuła się zażenowana oglądająć to "coś"
Oczywiście że warto, to najlepszy serial w historii ! A ty marokeska bujaj się :/
najlepszy serial w historii powiadasz? a oglądałaś np. ... Friends, Dexter, Breaking Bad?