Witam chciałabym się czegoś dowiedzieć.
1. Czy zajdzie coś między Sułtanem Sulejmanem a tą całą księżniczką Izabellą Fortuną i jak to sięskończy?
2. Co z zatrutą przez Hurrem książką/ dziennikiem Ibrahima Paszy?
3. W którym sezonie (odcinku) będzie ślub Sułtana i Hurrem?
Bardzo proszę o odpowiedź ;)
Przyłączam się do pytań i miałabym jeszcze jedno jak skończy się wątek Bali Beja i Arminy będą razem?
Już nie pamiętam dokładnie, ale chyba wezmą ślub... niestety długo się nienacieszą sobą, bo ona umrze. Jakaś gruźlica chyba. nie pamiętam dokładnie
w dzisiejszym odcinku na tvp jej ojciec powiedział że mu jej nie da bo ona jest żydówką a on muzułmaninem. Nie znam się jak to było ze ślubami w tamtych czasach więc mnie to ciekawi....
Poza tym Bali Bay całkiem całkiem i te jego oczy :)
Oczywiście ciekawość mnie zżerała i już wypatrzyłam na yt że wzięli slub a potem za jakis czas umarła ( skrót o ich milości tylko był) ojj będę pewnie wyła jak bóbr przy tym odcinku :P
Trudno sie nie zgodzić :) przystojniak jakich mało :) i do tego jako nieliczny nie biega w tych szatach i można podziwiać jego zgrabny tyłek :P
Szkoda tylko że nazywa się Burak ale i to mu można wybaczyć :P
dobrze że długo jest w serialu :) niby taki bad boy a taki uczuciowy, biedna Armin się nie nacieszyła a za takiego można by dac sie pokroić :P
To prawda - jest najlepszy. Jednak nie wiem dlaczego, ale podoba mi się Ibrahim hahah. Mże najpiękniejszy nie jest, ale czymś mnie do siebie przyciąga..
Na poczatku owszem Ibrahim nie wyglądał źle, ale teraz z tą brodą większa jakos mi niebardzo leży,a poza ty charakterem mnie odstraszył bo na poczatku wydawał się zupełnie inny
Cóż,stary się robi, tak samo jak i sułtan :D Moim zdaniem jest zbyt zapatrzony w siebie, ale cóż, skurczybyk ma coś w sobie :P
No faktycznie krótko....noc poslubna i to bez konsumpcji...biedny czuwał przy jej łóżku a ona zmarła...szkoda...
będzie coś, ale nie bedzie długo trwało- Hurrem o to zadba :)