PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=606340}
8,4 18 982
oceny
8,4 10 1 18982
Mass Effect
powrót do forum gry Mass Effect

...dla mnie ta gra jest skomplikowana,po pierwsze od cholery różnych klawiszy,po drugie od groma statystyk,umiejętności,itp,itd,po trzecie-fabuła.Nie wiem o co chodzi,od razu jesteśmy wrzuceni na głęboką wodę i nnie wiadomo o co w tym chodzi.

Muszę też powiedzieć że nie mam kompletnie doświadczenia w takiego rodzaju grach RPG,ale chciałbym w ten tytuł zagrać,tylko że kompletnie nie wiem jak zacząć,dlatego czy mógłby mi ktos udzielić kilka rad na początek?Np. o co chodzi w początkowej części fabuły,jaką specjalizację wybrać itd,byłbym bardzo wdzięczny

ocenił(a) grę na 10
dominik9051

Dziś zakupiłem grę i miałem dołączony do niej poradnik w wersji książeczki i w wersji pdf na komputer. Jest tam wszystko z czym się borykasz. A jak co, to w internecie jest też masa poradników, nie zrażaj się. Każdy ma jakieś początki z RPG>

ocenił(a) grę na 10
dominik9051

to nie jest aż tak rozbudowane. Zagraj bo jak sobie to załatwiłem to nie spodziewałem się, że będzie to największa wirtualna przygoda w moim życiu. Warto, trylogia to arcydzieło, nie zrobiono jak na razie czegoś lepszego. Ta gra to więcej niż gra, to wspaniały interaktywny film sci-fi.

ocenił(a) grę na 8
Rockman92

Tak,spróbowałem w to zagrać i faktycznie już się nawet przyzwyczaiłem.Gra jak na razie jest świetna.Najbardzie mnie zafascynował ten system dialogów.Raz ląduje na Cytadeli i podchodzi do mnie dziennikarka,zgodziłem się na rozmowę,ale potem wybieram opcję:,,trzeba cię uciszyć'' i nie myślałem że Shepard zrobi to w ten sposób.Hahaha,normalnie padłem

ocenił(a) grę na 10
dominik9051

ahahahah, no wkurzająca jest ale można też z nią po dobroci postąpić z tego co pamiętam ale prawie każdy gracz ją leje:). Cieszę się, że grasz i się podoba, miłej gry.

ocenił(a) grę na 8
Rockman92