Bękarty wojny

Inglourious Basterds
2009
8,0 622 tys. ocen
8,0 10 1 622379
8,7 80 krytyków
Bękarty wojny
powrót do forum filmu Bękarty wojny

Każdy jego film to niesamowita nuda
i nie piszcie mi ze nie znam się na filmach albo ze nie rozumiem o co w nim chodzi
bo znam się lepiej niż wy i potrafię docenić znakomite filmy takie jak avatar 10/10
i takie gnioty jak ten od (słabiutkiego reżysera) Tarantino.

a wiec nie pozostaje mi nic innego jak wystawić 1/10

ocenił(a) film na 10
NaCoMiTwojaChata

Prowokacja:)

ocenił(a) film na 10
HavocM

Powiedziałbym nawet że dawno nie widziałem tak słabej prowokacji ;p
Gość po prostu wie na co ludzie się rzucają - np "znakomite filmy takie jak avatar 10/10"
Choć nie ukrywam że uwielbiam Avatara :)
Pozdrawiam :)

ocenił(a) film na 10
Aver

Jak to nie prowokacja?
Użytkownik napisał,że "każdy film Tarantina to nuda" ok może mieć takie zdanie,a dalej bo on się zna a my się nie znamy tu mówi o znakomitym filmie jakim jest Avatar,ale po co?Dyskusja o Avatarze jest w innym miejscu,jeszcze dalej przytacza swoją wypowiedz o słabych filmach Tarantino.
Po pierwsze gościu nie przedstawił żadnych argumentów,po drugie porównuje Avatara co jest zbędne więc prowokacja albo debilizm,a najpewniej prowokacja spowodowana debilizmem:)

ocenił(a) film na 10
HavocM

I dokładnie to samo napisałem w moim poście, aczkolwiek nie tak szczegółowo jak Ty ;)

ocenił(a) film na 10
HavocM

Panowie, po co odpowiadać na takie posty ? Dojrzały, inteligentny 20-30letni widz nigdy nie napisze takiego posta - zwłaszcza ta rekomendacja "Avatara" na końcu (swoją drogą dał mu jedynkę, a tu wyskoczył z dziesiątką - pewnie nie potrafi nawet trafić kursorem w gwiazdkę). Po co dyskutować z dzieckiem, które zapewne ma wielką frajdę widząc kilkadziesiąt odpowiedzi na swój żałosny temat ?

HavocM

Każdy fan tak określa NIEpozytywną opinię.

ocenił(a) film na 8
NaCoMiTwojaChata