Wreszcie obejrzałem dobryu film o Che. Nie zgadzam się z wpisami, że film gloryfikuje Che. Po objerzeniu mam wrażenie, że obejrzałem po prostu dobry fabularyzowany dokument o facecie. Nie znam się na historii i z góry mówię, że nawet nie mam zamiaru wnikać. Podejrzewam, że w przypadku tak kontrowersyjnej postaci, nie doszukałbym się prawdy obiektywnej. Dla mnie liczy się zaje***ta rola DelToro, kamera i montaż filmu oraz masa informacji jakie otrzymałem. Pasi mi to.
Masa nie prawdziwych informacji!!! Jeśli jesteś człowiekiem dorosłym powinieneś wiedzieć, że rzeczy nie dopowiedziane(a istotne zarazem) to również kłamstwo!
Wiesz co, znam informacje na temat Che i nie jestem jakimś tam głąbem. Natomiast podobał mi się po prostu film i jego reżyseria. I to wszystko na ten temat
Wstydź się! Za kogo Ty się uważasz, myślisz że możesz tak sobie obejrzeć film o "zbrodniarzu" i nie zgadzać się z opiniami tych, którzy doznali objawienia na temat jego zbrodniczej działalności, dzięki czemu tylko oni mogą obiektywnie wypowiadać się na jego temat. I oni doskonale wiedzą, że był gorszy od Hitlera, czy Stalina razem wziętych.
Przecież on zabierał bogatym i dawał biednym!
Podłej gawiedzi dawał dostęp do edukacji i demoralizował ich lecząc ich za darmo! czym niszczył podwaliny jedynie słusznego systemu, w którym nic darmo dawane być nie możne!
Jego arogancja nie znała granic, więc gdy już na Kubie zniszczył system w którym ludzie zasługujący na to miano mieli wszystko (a podły lud znał swoje miejsce i tez dostawał to na co zasługuje, czyli nic) wyjechał do ameryki południowej, szerzyć tam zarazę altruizmu i pomocy wzajemnej.